Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy specjalista w Departamencie Finansowym

Starszy specjalista w Departamencie Finansowym

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3196 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171284
  • Data ukazania się ogłoszenia: 15 lipca 2015 r.

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw Kontroli Zamówień Publicznych
  • w Departamencie Finansowym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

  • ul. Kopernika 36/40, Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadzanie kontroli ex-ante i ex-post procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych i kontrola procedur zawierania umów z beneficjentami.
  • Weryfikacja i ocena dokumentacji oraz procesów kontraktowania środków realizowanych przez beneficjentów projektów.
  • Sporządzanie planów kontroli zamówień oraz sprawozdań z realizacji planów, sporządzanie informacji o nieprawidłowościach oraz wprowadzanie danych do rejestru korekt i naruszeń w zakresie zadań realizowanych przez wydział.
  • Weryfikacja wniosków beneficjenta o płatność przez pracowników wydziału w przypadkach wymagających opinii w zakresie prawidłowej realizacji rzeczowej projektu.
  • Wprowadzanie przez pracowników wydziału danych do Krajowego Systemu Informatycznego (SIMIK 2007 – 2013) dla perspektywy finansowej 2007 – 2013 zgodnie z zakresem zadań oraz do systemu SL dla perspektywy 2014-2020.
  • Uzgadnianie treści stanowiska opracowanych przez zewnętrzny podmiot opiniujący w zakresie kontroli ex-ante i ex-post procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych i kontrolą procedur zawierania umów z beneficjentami.
  • Opiniowanie aktów prawnych i dokumentów dotyczących przygotowania i realizacji projektów w ramach PO IiŚ, w celu sprawnego przebiegu procesu wdrażania PO IiŚ.
  • Bieżąca współpraca z Beneficjentami, konsultacje i uzgodnienia z innymi zaangażowanymi w proces wdrażania PO IiŚ komórkami organizacyjnymi MKiDN, oraz instytucjami zewnętrznymi uczestniczącymi w systemie wdrażania np.: Instytucją Zarządzającą (IZ), Instytucją Certyfikującą (IC). Analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wystąpienia nieprawidłowości lub nadużyć finansowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca pod presją czasu, w razie potrzeby praca poza siedzibą urzędu oraz w nietypowych godzinach. - podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
    - obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie telefoniczne, mailowe. Uczestniczenie w delegacjach krajowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca na czwartym piętrze,
    - narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    - bariery architektoniczne: brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
    - pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
    - brak oznaczeń dla osób niewidomych,
    - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
    Praca nie wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych, ustawy o służbie cywilnej, funduszy europejskich, prawa zamówień publicznych umiejętność stosowania w praktyce zdobytej wiedzy,
    • kompetencje: rzetelność, zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne, inicjatywa, skuteczna komunikacja, podejmowanie decyzji,
    • obsługa programów pakietu MS Office.
wymagania dodatkowe
  • przeszkolenie w zakresie finansów publicznych, prawa zamówień publicznych,
  • doświadczenie w pracy w obszarze wdrażania projektów ze środków UE,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty