- Ogłoszenie nr: 171284
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 lipca 2015 r.
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- do spraw Kontroli Zamówień Publicznych
- w Departamencie Finansowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
ul. Kopernika 36/40, Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przeprowadzanie kontroli ex-ante i ex-post procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych i kontrola procedur zawierania umów z beneficjentami.
- Weryfikacja i ocena dokumentacji oraz procesów kontraktowania środków realizowanych przez beneficjentów projektów.
- Sporządzanie planów kontroli zamówień oraz sprawozdań z realizacji planów, sporządzanie informacji o nieprawidłowościach oraz wprowadzanie danych do rejestru korekt i naruszeń w zakresie zadań realizowanych przez wydział.
- Weryfikacja wniosków beneficjenta o płatność przez pracowników wydziału w przypadkach wymagających opinii w zakresie prawidłowej realizacji rzeczowej projektu.
- Wprowadzanie przez pracowników wydziału danych do Krajowego Systemu Informatycznego (SIMIK 2007 – 2013) dla perspektywy finansowej 2007 – 2013 zgodnie z zakresem zadań oraz do systemu SL dla perspektywy 2014-2020.
- Uzgadnianie treści stanowiska opracowanych przez zewnętrzny podmiot opiniujący w zakresie kontroli ex-ante i ex-post procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych i kontrolą procedur zawierania umów z beneficjentami.
- Opiniowanie aktów prawnych i dokumentów dotyczących przygotowania i realizacji projektów w ramach PO IiŚ, w celu sprawnego przebiegu procesu wdrażania PO IiŚ.
- Bieżąca współpraca z Beneficjentami, konsultacje i uzgodnienia z innymi zaangażowanymi w proces wdrażania PO IiŚ komórkami organizacyjnymi MKiDN, oraz instytucjami zewnętrznymi uczestniczącymi w systemie wdrażania np.: Instytucją Zarządzającą (IZ), Instytucją Certyfikującą (IC). Analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wystąpienia nieprawidłowości lub nadużyć finansowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca pod presją czasu, w razie potrzeby praca poza siedzibą urzędu oraz w nietypowych godzinach. - podejmowanie decyzji w warunkach stresu,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie telefoniczne, mailowe. Uczestniczenie w delegacjach krajowych.
- praca na czwartym piętrze,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- bariery architektoniczne: brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Praca nie wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów w zakresie finansów publicznych, ustawy o służbie cywilnej, funduszy europejskich, prawa zamówień publicznych umiejętność stosowania w praktyce zdobytej wiedzy,
- kompetencje: rzetelność, zorientowanie na osiąganie celów, doskonalenie zawodowe, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne, inicjatywa, skuteczna komunikacja, podejmowanie decyzji,
- obsługa programów pakietu MS Office.
- przeszkolenie w zakresie finansów publicznych, prawa zamówień publicznych,
- doświadczenie w pracy w obszarze wdrażania projektów ze środków UE,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów