Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 7490
Warunki pracy
Warunki dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- budynek wyposażony w windę towarową, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- udział w prowadzeniu spraw organizacyjno-etatowych w biurze oraz w sporządzaniu projektów wniosków dot. zmian personalno-osobowych, w tym awansowania na wyższy stopień policyjny oraz o nadanie medali i odznaczeń,
- koordynowanie zadań związanych z realizacją naborów kandydatów na stanowiska cywilne w biurze oraz przenoszenia funkcjonariuszy do dalszej służby w biurze,
- koordynowanie i realizowanie w biurze zadań związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
- koordynowanie i realizowanie zadań związanych z opracowywaniem, prowadzeniem i cykliczną aktualizacją rejestru systemów i usług teleinformatycznych administrowanych i utrzymywanych przez BŁiI KGP,
- realizowanie w biurze zadań z obszarów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz medycyny pracy w tym m. in. sporządzanie projektów wniosków dot. badań lekarskich funkcjonariuszy i pracowników BŁiI KGP, realizowanie zadań związanych z oceną warunków służby policjantów, pracą w komisji powoływanej w związku z przyznawaniem dodatkowych urlopów policjantom, sporządzaniem opisów warunków służby,
- koordynowanie sporządzania opisów stanowisk pracy, kart opisów stanowisk oraz zakresów obowiązków pracowników i policjantów w BŁiI KGP, opinii służbowych policjantów BŁiI KGP zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz koordynowanie w biurze zadań związanych z wydawaniem oraz aktualizacją poświadczeń bezpieczeństwa policjantom i pracownikom biura,
- zbieranie materiałów z wydziałów biura, weryfikowanie ich, redagowanie i uzupełnianie informacji znajdujących się na stronie internetowej biura, w Portalu Wewnętrznym KGP oraz w Quickr,
- uczestniczenie w pracach zespołu wewnętrznego wartościującego stanowiska pracy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku administracja i/lub zarządzanie kadrami,- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- przeszkolenie z zakresu przepisów i tematyki związanej z dostępem do informacji publicznych potwierdzone udokumentowanym udziałem w seminarium/forum/warsztatach/szkoleniu etc.,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność syntezy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy Kodeks pracy,
- komunikatywność,
- kreatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe