Jesteśmy konsultantami HR - partnerami międzynarodowych korporacji w Polsce i czołowych polskich przedsiębiorstw. Jako firma rekrutacyjna działamy od 1991 roku. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 10000 projektów z obszaru HR, co uczyniło nas jedną z najbardziej doświadczonych agencji rekrutacyjnych. Nasz sukces oparty jest na praktycznej wiedzy biznesowej i budowanych przez lata relacjach w środowisku HR owocujących skutecznością rekomendowanych rozwiązań. Zachęcamy do obejrzenia filmu TESTed for 25 years.
Responsibilities: Application management: Manages applications and services within the SAP landscape with focus on SAP ERP FI and/or CO; Ensures a smooth operation of the Finance IT applications for LGBS and its worldwide LH Group customers Support and consulting of internal LGBS business units and...
Responsibilities: Manage applications and services within the SAP landscape with focus on SAP SRM and MM,SD and some non-SAP applications in the procurement and logistics area; Ensure a smooth operation of the for procurement and logistics IT applications for the company and its worldwide customers...
Obowiązki: Zadania w obrębie administracji kadrowej, rozliczania podróży służbowych i wsparcia procesów rekrutacyjnych; Przygotowywanie i kontrola dokumentów w języku niemieckim; Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim;
Obowiązki: Planowanie i kontrola dostępności materiałów niezbędnych do produkcji; Prognozowanie i zamawianie materiałów, kontrola i optymalizacja poziomu zapasów; Wsparcie procesu inwentaryzacji; Kontrolowanie terminów i jakości dostaw materiałów; Praca z dokumentacją materiałową...
Obowiązki: Migracja procesów związanych z podatkiem VAT/ CIT/ PIT; Przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT/ CIT/ PIT; Analiza dokumentacji księgowej pod względem podatkowym; Monitorowanie / przegląd prac innych członków zespołu; Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych do klientów;
Responsibilities: Group-wide steering, development, standardization, harmonization and optimization of RtR processes; Design, implementation and updating of the processes in scope assuring compliance and quality with lower costs and higher productivity; Supporting LGBS operations in projects and...
Obowiązki: Przygotowywanie deklaracji podatkowych PIT/ VAT/ CIT; Przygotowywanie dokumentacji procesowej; Współpraca z Koordynatorami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług;
Obowiązki: Migracja procesów związanych z podatkiem VAT/ CIT/ PIT; Przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT/ CIT/ PIT; Analiza dokumentacji księgowej pod względem podatkowym; Monitorowanie/ przegląd prac innych członków zespołu; Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych do klientów;
Obowiązki: Wykonywanie operacji finansowych na kontach lub rachunkach klienta; Weryfikację faktur oraz wprowadzaniem danych do systemu; Rozwiązywanie niezgodności w fakturach; Przygotowanie i raportowaniem zestawień księgowych; Kontakt z klientem;
Responsibilities: Operational team management, from 5 to 25 people depending on customer mix; development and coaching, workload balancing, attendance, input to performance management; Execution of service quality plan (SQP) Process execution, improvement and optimization; Organization and...
Responsibilities:Key responsibilities: Order handling: accurate processing of customer orders input for products, spare parts and accessories; Data maintenance and process documentation: administration of multiple systems and databases used across the customer service process. Archiving all relevant...
Obowiązki: Obsługa telefonicznych oraz mailowych i czatowych zapytań ofertowych Klientów Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o analizę potrzeb Klienta; Negocjacje handlowe w zakresie warunków współpracy;
Responsibilities: Implementation of clients’ projects related to new technology; Manage the delivery of products and services based on the clients’ requests; Participation in regular meeting with the clients to closely monitor the implementation process and ensure all milestones and deadlines...
Responsibilities:The prime responsibility of the Catalogue and Contract Administrator is to deliver catalogue and contract maintenance processes accurately and on time according the client service level agreements and expectations. Maintaining catalogues and contracts in the system as per signed...