specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
603 dni
Twój zakres obowiązków: udział w bieżącej obsłudze procesu ubezpieczeniowego Klientów spółki; praca z dokumentacją ubezpieczeniową; udział w prowadzeniu procedur wyboru ubezpieczyciela; kontakt z Klientem i towarzystwami ubezpieczeniowymi;
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
633 dni
Zakres obowiązków: przygotowywanie i opracowywanie danych w formacie excell i word; kompletowanie oraz analiza danych i dokumentów; wsparcie brokera w pracy z dokumentami;
Prowadzenie i aktualizacja baz danych. Tworzenie i aktualizacja portali WWW. Utrzymanie sprawnych systemów informatycznych, sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.
praca z dokumentem ubezpieczeniowym; analiza zgromadzonych informacji w szkodzie; ocena zasadności roszczeń odszkodowawczych i zakresu odpowiedzialności; prowadzenie procesu likwidacji szkody;
Prowadzenie i aktualizacja baz danych. Tworzenie i aktualizacja portali WWW. Utrzymanie sprawnych systemów informatycznych, sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.
obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów; odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych; zapewnienie właściwej jakości sprzedaży; bieżące raportowanie prowadzonych działań i osiąganych wyników;
obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów; odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych; zapewnienie właściwej jakości sprzedaży; bieżące raportowanie prowadzonych działań i osiąganych wyników;
Telefoniczne umawianie spotkań; Współpraca z pracownikami działu handlowego oraz prowadzenie ich kalendarza spotkań; Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, reagowanie na zgłaszane potrzeby przez klientów, badanie satysfakcji i potrzeb klientów; Badania rynku; Opracowywanie baz danych i...
obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów; odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych; zapewnienie właściwej jakości sprzedaży; bieżące raportowanie prowadzonych działań i osiąganych wyników;
obsługa i pozyskiwanie nowych Klientów; odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych; zapewnienie właściwej jakości sprzedaży; bieżące raportowanie prowadzonych działań i osiąganych wyników;
praca z dokumentem ubezpieczeniowym; analiza zgromadzonych informacji w szkodzie; ocena zasadności roszczeń odszkodowawczych i zakresu odpowiedzialności; prowadzenie procesu likwidacji szkody; telefoniczny kontakt z klientem i towarzystwem ubezpieczeniowym; aktualizacja zgromadzonych danych;
praca z dokumentem ubezpieczeniowym, bieżąca obsługa procesu likwidacji szkód, stałe monitorowanie postępów w likwidacji szkód oraz informowanie o nich klientów, wysyłanie ponagleń w sprawie szkód o zbyt długim okresie likwidacji szkody współpraca z brokerem.