zarządzanie systemem CRM (administracja biznesowa), przygotowywanie i tworzenie raportów w oparciu o dane z systemu CRM, odpowiedzialność za prawidłowość i jakość funkcjonujących danych, wprowadzanie danych i ich modyfikacja, raportowanie do działu sprzedaży, współpracę z użytkownikami systemu CRM.
nadzorowanie i planowanie pracy podległego zespołu, sprawozdawczość, raportowanie, tworzenie podsumowań i zestawień, utrzymywanie oraz nawiązywanie trwałych relacji handlowych, nadzór nad środkami trwałymi, inicjowanie inwentaryzacji, bieżący kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług,...
zarządzanie linią produkcyjną, przestrzeganie norm jakości i produktywności, wykonanie założonych celów na linii produkcyjnej, przestrzeganie standardów 5S, ścisła współpraca z działem jakości.
nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie, realizacja założonych planów sprzedażowych, obsługa sprzedażowa klientów (negocjacje handlowe, ustalanie warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu),...
nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie, realizacja założonych planów sprzedażowych, obsługa sprzedażowa klientów (negocjacje handlowe, ustalanie warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu),...
nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie, realizacja założonych planów sprzedażowych, obsługa sprzedażowa klientów (negocjacje handlowe, ustalanie warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu),...