zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla Klientów, monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, współpraca z zespołami projektowymi w zakresie wspieranych oraz wdrażanych rozwiązań, kontakt...
zapewnienie właściwego działania systemów HVAC poprzez określenie reguł ich prawidłowej eksploatacji, utrzymania, walidacji i rozwoju, nadzór i analiza wykorzystania systemów oraz urządzeń HVAC, okresowa ocena stanu technicznego systemów oraz urządzeń HVAC, nadzór nad terminowym...
zarządzanie i ocena pracy podległego personelu w biurach regionu, wspieranie podległych biur regionu w realizacji założonych wyników, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami, kontrola wewnętrznych standardów i procedur spółki, wdrażanie współpracy z nowymi klientami,...
organizowanie przetargów, prowadzenie negocjacji, rozsyłanie zapytań ofertowych, analiza rynku dostawców, analiza ofert, wybór dostawców oraz nawiązywanie współpracy, audyty oraz ocena jakości dostawców.
kontakt z aktualnymi klientami cyfrowych usług kablowych w celu przedłużenia umowy lub przejścia do korzystniejszego pakietu, telefoniczna obsługa klientów indywidualnych, prowadzenie rozmów wychodzących, udzielanie informacji na temat aktualnej oferty, wprowadzanie pozyskanych danych do...