Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: dokonywanie oceny funkcjonowania systemów i podmiotów stanowiących infrastrukturę potransakcyjną rynku finansowego (tj. systemów rozrachunku i systemów rozliczeń papierów wartościowych, izb rozliczeniowych, izb rozrachunkowych, CCP,...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: dokonywanie oceny ryzyka w systemach i podmiotach stanowiących infrastrukturę potransakcyjną rynku finansowego (tj. w systemach rozrachunku i w systemach rozliczeń papierów wartościowych, w izbach rozliczeniowych, izbach rozrachunkowych, CCP,...
Do podstawowych zadań departamentu należy prowadzenie analiz i badań dotyczących stabilności i rozwoju systemu finansowego i jego związków z otoczeniem gospodarczym oraz projektowanie i koordynacja działań służących utrzymaniu bądź przywróceniu stabilności finansowej. Do głównych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: dokonywanie ocen bezpieczeństwa i sprawności zasad funkcjonowania systemów płatności oraz świadczenia usług płatniczych pod kątem zapewnienia zgodności ze standardami przyjętymi przez Europejski Bank Centralny, Europejski Urząd Nadzoru...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: dokonywanie ocen bezpieczeństwa i sprawności zasad funkcjonowania systemów płatności oraz świadczenia usług płatniczych pod kątem zapewnienia zgodności ze standardami przyjętymi przez Europejski Bank Centralny, Europejski Urząd Nadzoru...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: realizacja poleceń wypłaty otrzymywanych i wysyłanych przez NBP w obrocie zagranicznym i krajowym w walutach obcych i walucie krajowej, prowadzenie korespondencji wyjaśniającej z bankami zagranicznymi i krajowymi dotyczącej poleceń wypłaty...
Do podstawowych zadań departamentu należy prowadzenie analiz i badań dotyczących stabilności i rozwoju systemu finansowego i jego związków z otoczeniem gospodarczym oraz projektowanie i koordynacja działań służących utrzymaniu bądź przywróceniu stabilności finansowej. Do głównych...
Wymagania wobec kandydata: ukończenie studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość i pokrewne), wysoka średnia ocena ze studiów, biegła znajomość języka angielskiego, analityczne myślenie, dobra organizacja...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przygotowywanie analiz i raportów dotyczących integracji usług płatniczych na obszarze Unii Europejskiej, przygotowywanie ocen z realizacji wybranych projektów realizowanych w ramach lub we współpracy z DSP, przygotowywanie i realizowanie...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przygotowanie i prowadzenie analiz i badań pozwalających na dokonywanie ocen stopnia rozwoju polskiego systemu płatniczego i poszczególnych jego obszarów, kierunków rozwoju oraz funkcjonowania instrumentów płatniczych i usług płatniczych,...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: opiniowanie projektów regulacji prawnych związanych z tematyką systemu płatniczego, projektowanie regulacji prawnych związanych z tematyką systemu płatniczego, przygotowywanie i bieżąca aktualizacja umów zawieranych z KIR S.A., wykonywanie...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: wykonywanie zadań z zakresu kierowania wydziałem, w tym ustalanie zakresu zadań pracownikom, dokonywanie rozdziału pracy, określanie sposobu wykonania zadań i kontrola, administrowanie obiektami Centrali NBP w tym w szczególności:...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: nadzór nad wykonywaniem zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów dotyczących bhp, w tym Kodeksu pracy oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, wykonywanie zadań z zakresu kierowania...
Wymagania wobec kandydata: ukończenie studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość i pokrewne), wysoka średnia ocena ze studiów, biegła znajomość języka angielskiego, analityczne myślenie, dobra organizacja...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: udział w realizacji zadań inspektora ochrony przeciwpożarowej wynikających z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 o ochronie przeciwpożarowej, udział w prowadzeniu postępowań przetargowych NBP, opracowywanie umów i wymagań na...