Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Responsibilities: Management of site Quality Assurance in conjunction with the team and QA Manager. Management of Project Schedule in conjunction with the Project Team. Preparation of project schedule - two weeks look ahead for upcoming works. Attendance at weekly site meetings, project reviews and...
Responsibilities: lead Engineering Design and Design Management tasks on Projects as part of an integrated project team, designing and specification of Electrical Engineering Solutions to current regulations and design standards, working directly with clients and project teams to define project...
Responsibilities: acquaintance with the scope of each system, specification and installation, acquaintance with quality plan, the GC quality plan and the Client quality plan, implementation of the site quality plan, attending quality review meetings with the GC and Client, giving feedback to line...
Responsibilities: designing and coordinating mechanical building services, managing of the Design Process from Concept through to Construction stage, preparing reports and front-end studies, coordinating Mechanical Services with other trades, executing Design Reviews, preparing method statements and...
Responsibilities: engaging in Pre-Construction Engineering activities and the production of information including, design development, construction details, technical submittals and sub-contract, engaging in services co-ordination exercises and solve co-ordination issues, liaising with vendors,...
Responsibilities: preparation and analysis of Project Budgets and Commercial Forecasts, preparation and analysis of Claims to and from Clients and Contractors, Project Risk Analysis and Mitigation in conjunction with Project Management Team. review of Subcontract and Purchase Order terms for...
Responsibilities: willingness to learn all aspects of mechanical and electrical, ownership and responsibility for defined scope of work, measuring from plan drawings and isometrics to produce fully priced detailed bills of quantities labour hours and material costs, tracking costs and labour, the...
Responsibilities: lead Engineering Design and Design Management tasks on Projects as part of an integrated project team, designing and specification of Electrical Engineering Solutions to current regulations and design standards, working directly with clients and project teams to define project...
Responsibilities: reporting to Project Directors, managing the overall M&E commissioning on one project at one time. manage multiple stakeholders, client, client representatives, commission management companies, principal contractors and specialist subcontractors. strong interface with project...
Responsibilities: Preparation of process simuation (HYSYS), process calculation for offshore and on shore projects, Preparation of control and operating pfilosophy, Preparation/mark-up of PFDs and P&IDs Constant development of new and existing products, Participate in project execution and business...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych, Nadzorowanie firm podwykonawczych, Przygotowanie budżetu i harmonogramu, Weryfikacja dokumentacji, Sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, Przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
Responsibilities: Participation in projects and studies (onshore and offshore) in gas industry, Development of system design and preparation of engineering documentation; Specify equipment for purchase, Technical evaluation of bids, Review of vendor documentation and supplier follow-up; Liaison with...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
495 dni
Zakres obowiązków: Doświadczenie w budownictwie przemysłowym, Nadzór i kontrola nad realizacją robót, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
495 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział w przygotowaniach oraz realizacji budowy, Nadzór branżowy oraz dbanie o właściwą organizację robót, Rozliczanie podwykonawców, Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, w tym przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, Dbanie o jakość i terminowość...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
495 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział w przygotowaniach oraz realizacji budowy, Nadzór branżowy oraz dbanie o właściwą organizację robót, Rozliczanie podwykonawców, Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, w tym przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, Dbanie o jakość i terminowość...