Prawidłowe funkcjonowanie działu serwisu; Zarządzanie podległym personelem; Nadzór nad dokumentacją dotyczącą wykonywanych prac na warsztacie; Nadzór nad wyposażeniem warsztatu; Nadzór nad jakością wykonywanych usług;
min. 3 lata pracy na podobnym stanowisku; samodzielność i dobra; organizacja czasu pracy; bardzo dobra znajomość; pakietu MS Office; mile widziane doświadczenie w dziale windykacji; dyspozycyjność; prawo jazdy kat B;
Obsługa Klienta serwisu mechanicznego; Dbanie o doskonałe relacje z dotychczasowymi Klientami firmy; Realizacja planów zadaniowych, oraz sprzedażowych. Przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta; Identyfikowanie oczekiwań i potrzeb Klienta; Rozliczanie napraw w systemie. Fakturowanie...
Aktywne pozyskiwanie Klientów flotowych; Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów z Klientami; Sprzedaż samochodów dla firm; Sprzedaż produktów finansowych. Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych; Realizacja celów ilościowych i jakościowych; Budowanie i prowadzenie bazy...
zaangażowanie w proces planowania i przygotowania samochodów do wydania klientowi finalnemu; nadzór nad magazynem samochodów nowych; przyjmowanie dostaw nowych aut przygotowanie dokumentacji z wydań; Wydawanie aut klientom.
Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika działu napraw blacharsko-lakierniczych; Mile widziane doświadczenie w pracy w ASO; Gruntowna znajomość rynku towarzystw ubezpieczeniowych i zagadnień związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych; Znajomość specjalistycznych...
aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów – praca po za salonem; doradztwo rozwiązań dla Klienta w zakresie zabudów specjalistycznych; analiza potrzeb klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów i usług; przygotowywania ofert handlowych; zawieranie umów kredytowych,...
dekretowanie i księgowanie faktur oraz wyciągów bankowych, uzgadnianie sald kont oraz rozrachunków z dostawcami, udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT, CIT, tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy.
dekretowania i księgowania faktur, wyciągów bankowych oraz raportów kasowych, uzgadnianie kont kontrahentów, potwierdzenia sald, tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne Spółki.
Prawidłowe funkcjonowanie działu serwisu; Zarządzanie podległym personelem; Nadzór nad dokumentacją dotyczącą wykonywanych prac na warsztacie; Nadzór nad wyposażeniem warsztatu; Nadzór nad jakością wykonywanych usług;
Doświadczenie zawodowe w autoryzowanym salonie na podobnym stanowisku, Dbałość o utrzymanie i rozwój dobrych relacji biznesowych z obecnymi klientami, Znajomość zagadnień związanych z motoryzacją, Gotowość stałego podnoszenia standardów obsługi klientów, Znajomość procesów i...