Opis stanowiska: Bieżąca analiza i obsługa klientów istniejących w bazie, Aktywne pozyskiwanie klientów, Tworzenie ofert sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów, Spotkania z klientami w terenie, Udział w targach, Budowanie trwałych relacji z klientami,...
Opis stanowiska: Prowadzenie procesów rozpatrywania reklamacji, Prowadzenie korespondencji z osobami zgłaszającymi reklamację, Archiwizowanie dokumentacji w zakresie reklamacji, Rozpatrywanie reklamacji, Dopilnowanie wymagań czasowych w zakresie reklamacji, Współpraca z innymi działami firmy...
Opis stanowiska: Prowadzenie procesów rozpatrywania reklamacji, Prowadzenie korespondencji z osobami zgłaszającymi reklamację, Archiwizowanie dokumentacji w zakresie reklamacji, Rozpatrywanie reklamacji, Dopilnowanie wymagań czasowych w zakresie reklamacji, Współpraca z innymi działami firmy...
Opis stanowiska: Bieżąca analiza i obsługa klientów istniejących w bazie, Aktywne pozyskiwanie klientów, Tworzenie ofert sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów, Samodzielne tworzenie lub korygowanie rysunków technicznych, Doradztwo techniczne podczas trwania...
Opis stanowiska: Bieżąca analiza i obsługa klientów istniejących w bazie, Aktywne pozyskiwanie klientów, Tworzenie ofert sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów, Spotkania z klientami w terenie, Udział w targach, Budowanie trwałych relacji z klientami,...
Opis stanowiska: udzielanie wsparcia technicznego klientom, opracowywanie informacji technicznych na temat nowych produktów, wsparcie działu sprzedaży w zakresie tworzenia ofert, prowadzenie technicznych prezentacji i szkoleń dla klientów oraz działu handlowego, testy nowych rozwiązań...
Opis stanowiska: Bieżąca analiza i obsługa klientów istniejących w bazie, Aktywne pozyskiwanie klientów, Tworzenie ofert sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów, Spotkania z klientami w terenie, Udział w targach, Budowanie trwałych relacji z klientami,...
Opis stanowiska: Obsługa Klienta (umiejętność prowadzenia rozmów handlowych) Wystawianie dokumentów handlowych i innych związanych z działalnością firmy; Aktywna współpraca z działami firmy; Dbanie o ekspozycje salonu sprzedaży; Koordynowanie zamówień; Udział w akcjach marketingowych;
Samodzielne tworzenie lub korygowanie rysunków technicznych; Doradztwo techniczne podczas trwania inwestycji; Tworzenie opisów technicznych do poszczególnych systemów z oferty firmy; Prowadzenie procesu ofertowania na istniejące inwestycje/projekty oraz zdobywanie nowych kontaktów;...
Bieżąca analiza i obsługa klientów istniejących w bazie, Aktywne pozyskiwanie klientów, Tworzenie ofert sprzedaży oraz doradztwo w zakresie oferowanych przez firmę produktów, Spotkania z klientami w terenie, Udział w targach, Budowanie trwałych relacji z klientami, Kreowanie pozytywnego...
Samodzielne tworzenie lub korygowanie rysunków technicznych; Doradztwo techniczne podczas trwania inwestycji; Tworzenie opisów technicznych do poszczególnych systemów z oferty firmy; Prowadzenie procesu ofertowania na istniejące inwestycje/projekty oraz zdobywanie nowych kontaktów;...
Organizacja i prowadzenie sekretariatu; Koordynowanie obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji; Prowadzenie kalendarza spotkań; Organizowanie szkoleń oraz imprez firmowych; Obsługa spotkań biznesowych oraz koordynacja sali konferencyjnej; Zamawianie materiałów...
Przyjmowanie towaru - kontrola rodzaju, ilości i jakości otrzymanego towaru; Sortowanie, paczkowanie, etykietowanie towaru; Wydawanie towaru odbiorcom; Dokładne i rzetelne przygotowywanie przesyłek do spedycji; Dostawa towarów do klientów; Odbiór towarów od dostawców miejscowych lub innych...
Prowadzeniu procesów rozpatrywania reklamacji, Kontakt z Klientem w zakresie reklamacji, Archiwizowanie dokumentacji w zakresie reklamacji, Rozpatrywanie reklamacji, Dopilnowanie wymagań czasowych w zakresie reklamacji, Współpracy z innymi działami firmy w zakresie procesu rozpatrywania reklamacji.
Organizacja i prowadzenie sekretariatu; Koordynowanie obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji; Prowadzenie kalendarza spotkań; Organizowanie szkoleń oraz imprez firmowych; Obsługa spotkań biznesowych oraz koordynacja sali konferencyjnej; Zamawianie materiałów...