Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
doświadczenie na podobnym stanowisku; praca w systemie zmianowym; umiejętność pracy w zespole; książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych. Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: realizację wyznaczonej polityki sklepów osiedlowych Carrefour Express; zapewnienie przestrzegania standardów sklepów franczyzowych Carrefour; regularną opiekę nad sklepami; gwarancję właściwego przepływu towarów i płatności; realizację...
doświadczenie na podobnym stanowisku; praca w systemie zmianowym; zorientowanie na wysoki poziom obsługi klientów; posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych.
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; prowadzenie ciągłego nadzoru pracy firm serwisowych, kompletowanie dokumentacji czynności eksploatacyjnych; nadzorowanie budżetu inwestycyjnego i...
Zakres obowiązków: zarządzanie sprzedażą na terenie sklepu; zarządzanie i nadzorowanie prac zespołu; wspieranie Kierownika Sklepu w codziennych obowiązkach.
Zakres obowiązków: zarządzanie podległą kategorią asortymentową GSM/Foto; nadzór nad wynikami podległej kategorii asortymentowej (obrót, marża, itp.); sporządzanie analiz i zestawień dotyczących danych sprzedażowych; odpowiedni wybór asortymentu w zakresie bieżących potrzeb...
Zakres obowiązków: przygotowywanie analiz oraz raportów okresowych; współpraca z Działem Handlowym dot. kontroli zarządzania; wsparcie Działu w bieżących obowiązkach; inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem Działu.
Zapewniamy: wyremontowany i w pełni wyposażony lokal; sprawdzony koncept handlowy oraz silną i rozpoznawalną markę; współpracę ze stabilnym partnerem biznesowym; kompleksowy pakiet szkoleń; dobrze dobrany asortyment; profesjonalną logistykę; opiekę i wsparcie profesjonalistów przez...
Zakres obowiązków: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy; obsługa kasy fiskalnej; dbanie o estetyczny wygląd ekspozycji towarów i porządek na sklepie; wykładanie towaru.
Zakres obowiązków: zarządzanie podległą kategorią asortymentową RTV; nadzór nad wynikami podległej kategorii asortymentowej (obrót, marża, itp.); sporządzanie analiz i zestawień dotyczących danych sprzedażowych; odpowiedni wybór asortymentu w zakresie bieżących potrzeb konsumenta;...