Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.
Zakres obowiązków: codzienna komunikacja ze sklepami Carrefour; rozwiązywanie bieżących problemów logistycznych dot. dostaw oraz zamówień otrzymywanych ze sklepów; tworzenie oraz przekazywanie komunikatów dotyczących logistyki; tworzenie oraz analizowanie raportów dotyczących...
Zakres obowiązków: bieżący kontakt z dostawcami oraz sklepami Carrefour; organizowanie zwrotów do dostawców; rozwiązywanie bieżących problemów logistycznych dot. dostaw oraz zamówień otrzymywanych ze sklepów; tworzenie oraz przekazywanie komunikatów związanych z organizacją zwrotów;...
Zakres obowiązków: utrzymywanie odpowiedniego stanu zapasów w magazynie; parametryzacja artykułów w systemie; konsolidacja zamówień ze sklepów; sporządzanie analiz i zestawień w MS Excel na rzecz Działu Zaopatrzenia; bieżąca współpraca z dostawcami, magazynami oraz innymi działami w firmie.
Zakres obowiązków: wspieranie dyrektorów handlowych w zakresie obiegu dokumentów; wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych; przygotowywanie prezentacji w MS Power Point; sporządzanie analiz i raportów w MS Excel; organizowanie zebrań dyrektorów; organizowanie wyjazdów służbowych dyrektorów.
Zakres obowiązków: wsparcie w zakresie obiegu dokumentów; przygotowywanie tłumaczeń materiałów i tekstów w języku francuskim oraz angielskim; wykonywanie tłumaczeń ustnych; sporządzanie analiz i raportów w MS Excel; przygotowywanie prezentacji oraz materiałów w powierzonym zakresie;...
Zakres obowiązków: budowanie i zarządzanie podległą kategorią asortymentową; negocjowanie warunków handlowych oraz przygotowywanie umów; bieżąca współpraca z obecnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych; poszukiwanie nowych rozwiązań dotyczących produkcji (m.in....
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; prowadzenie ciągłego nadzoru pracy firm serwisowych, kompletowanie dokumentacji czynności eksploatacyjnych; nadzorowanie zużycia mediów.
Zakres obowiązków: realizowanie wyznaczonych zadań mających na celu zapewnienie odpowiednich warunków technicznych dla funkcjonowania obiektu; sprawowanie nadzoru nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne; nadzorowanie zużycia mediów; kontakt z najemcami lokali handlowych.
Zakres obowiązków: kontrolowanie jakości produktów świeżych w trakcie dostaw; podejmowanie decyzji na temat przyjęcia jakościowego produktów; sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli; współpraca z dostawcami i sklepami.
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji akcyzowej zgodnie z prawem; współpraca z dostawcami oraz agencjami celnymi; przygotowywanie dokumentacji dotyczącej importu oraz eksportu; koordynowanie i monitorowanie realizacji zamówień importowych; kontrolowanie obiegu dokumentów;...
Zakres obowiązków: prowadzenie aukcji internetowych; przygotowywanie zestawień dotyczących wyników aukcji oraz nadzorowanie planu rocznego; opracowywanie raportów dotyczących sprzedaży oraz zysków; przygotowywanie prezentacji; tworzenie analiz geomarketingowych; nadzorowanie procesu...
Zakres obowiązków: analizowanie asortymentu produktów dużej konsumpcji w branży FMCG; tworzenie analiz dotyczących sprzedaży (m.in. przygotowywanie raportów i zestawień handlowych); wizyty w sklepach Carrefour oraz w sklepach konkurencji; badanie trendów rynkowych i zachowań...