Główne obowiązki: utrzymanie czystości na obiektach; sprzątanie powierzchni biurowych, handlowych, osiedli mieszkaniowych; dbanie o tereny zielone; Wymagania: sumienność i uczciwość; dobra organizacja pracy; dyspozycyjność; mile widziane aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności;...
Zarządzanie podległymi placówkami- kilkanaście obiektów wielko powierzchniowych, Planowanie organizacja i kontrola prac, Kontrola budżetu operacyjnego, Kontakt z klientem w zakresie realizacji kontraktu, Odpowiedzialność za powierzony sprzęt, Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy.
Zarządzanie podległymi placówkami na terenie całej Polsce; Planowanie, organizacja i kontrola prac; Kontrola budżetu operacyjnego; Stały kontakt z klientem w zakresie realizacji kontraktu; Budowanie pozytywnych relacji z klientami firmy;
Realizacja strategii spółki w regionie. Organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem regionu. Zarządzanie podległym zespołem. Sprawne zarządzanie działalnością operacyjną zgodnie z procedurami spółki. Przewidziany awans na wyższe stanowiska.
Tworzenie nowych aplikacji wspierających procesy biznesowe przedsiębiorstwa, Rozwijanie istniejących aplikacji CRM – tworzenie nowych funkcjonalności, Rozwiązywanie problemów systemowych na poziomie współpracy z użytkownikami;
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Zarządzanie i koordynowanie pracy personelu wykonawczego, Monitorowanie jakości wykonywanych usług czystościowych, Kontrola budżetu operacyjnego, Rekrutacja i motywowanie personelu.
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej. Bieżąca obsługa kadrowa oraz płacowa pracowników; Wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo płacowym; Rozliczanie wynagrodzeń pracowników; Sporządzanie list płac.