Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3315 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Slovenian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. First technical line for users of electronic goods.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. słowacki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3315 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów słowackojęzycznych; techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD/urządzeń mobilnych znanej, globalnej marki, lub opiekę nad Klientami biznesowymi;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. czeski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3315 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów czeskojęzycznych – diabetyków, użytkowników glukometrów znanej, globalnej marki.
  • Customer Service Professional – Italian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3315 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Italian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of...
  • Staż w dziale IT

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3317 dni
    Chcesz dowiedzieć się jak funkcjonuje dział IT w dużej, międzynarodowej firmie? Zdobyć cenne doświadczenie zawodowe, poznając codziennie obowiązki tego działu? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi tak, zapraszamy Cię do naszego zespołu, gdzie będziesz miec możliwość zdobycia nowych...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. turecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3337 dni
    Zakres obowiązków: Zatrudniona na tym stanowisku osoba odpowiedzialna będzie za telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów tureckojęzycznych. Obsługę pierwszej linii wsparcia technicznego użytkowników sprzętu RTV/AGD znanej, globalnej marki.
  • Customer Service Professional – Italian and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3348 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Italian and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Customer Service Professional – Slovenian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3349 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Slovenian speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. First technical line for users of electronic goods.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. czeski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3350 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów czeskojęzycznych. Telefoniczna sprzedaż (B2B) narzędzi elektrycznych znanego producenta do sklepów i marketów budowlanych..
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3350 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of...
  • Customer Service Professional – French and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3350 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to French and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Customer Service Professional – German speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3350 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to German speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3350 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników witryny aukcyjnej.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3350 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV/AGD/GSM lub telefoniczne wsparcie klientów sieci elektromarketów oraz dosprzedaż towarów i usług.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. rosyjski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3350 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów rosyjskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, administracyjno-logistyczne wsparcie użytkowników sprzętu IT globalnej marki (koordynacja zamówień, zwrotów, procesu recyclingu)
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

12

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa