Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Archiwalne oferty pracy

  • Staż w dziale administracji

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3350 dni
    Chcesz: dowiedzieć się jak funkcjonuje dział administracji w dużej, międzynarodowej firmie? zdobyć cenne doświadczenia zawodowe, poznając codzienne obowiązku tego działu? mieć stały kontakt z ludźmi i reprezentować firmę w siedzibie firmy w Warszawie?
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. czeski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3400 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów czeskojęzycznych. Telefoniczna sprzedaż (B2B) narzędzi elektrycznych znanego producenta do sklepów i marketów budowlanych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3400 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu AGD/GSM lub telefoniczne wsparcie klientów sieci elektromarketów oraz dosprzedaż towarów i usług.
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3400 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electic equipment or glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3400 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to French speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electronic goods.
  • Customer Service Professional – Italian and English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3400 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Italian and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Customer Service Professional – German speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3400 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to German speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail support to users of auctioning site or first line of technical support for RTV equipment users.
  • Customer Service Professional – Spanish speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3400 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to Spanish and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. chorwacki

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3407 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów chorwacko- i polskojęzycznych lub chorwacko- i angielskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV/AGD globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego).
  • Customer Service Professional – Romanian speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3419 dni
    Summary of primary job responsibilities Successful candidate will be responsible for supporting Romanian speaking customers – telephone&mail support (inbound and outbound calls). First line for users of electronic household devices (ie. TVs, DVDs, Blu-Rays).
  • Staż w dziale HR

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3422 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie działu HR w zakresie archiwizowania, przygotowywania i przetwarzania dokumentów personalnych; Wprowadzanie danych do systemu kadrowego; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych; Wsparcie administracyjne działu.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. czeski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3432 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów czeskojęzycznych. Telefoniczne wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV lub telefoniczna sprzedaż (B2B) narzędzi elektrycznych znanego producenta do sklepów i marketów budowlanych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

    SITEL Polska   mazowieckie, Warszawa Mokotów    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3432 dni
    Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu AGD/GSM lub telefoniczne wsparcie klientów sieci elektromarketów oraz dosprzedaż towarów i usług.
  • Customer Service Professional – English speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3432 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electic equipment or glucose meters – diabetes care users telephone support.
  • Customer Service Professional – French speaker

    SITEL Polska   Warszawa, Warsaw Mokotow    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3432 dni
    Summary of primary job responsibilities Telephone and e-mail customer support to French speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, technical support to users of global brand electronic goods.
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

12

Foundever

Ul. Taśmowa 7

02-677 Warszawa