InterKadra to jedna z dziesięciu największych agencji pracy i doradztwa personalnego w Polsce, obecna na rynku od 2006 roku. Zatrudniamy ponad 14 000 pracowników rocznie, współpracując zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i mniejszymi firmami z sektora MŚP – również na rynkach zagranicznych. Naszą misją jest zapewnienie personelu o odpowiednich kwalifikacjach na czas i w odpowiedniej ilości. Gwarantujemy jakość potwierdzoną certyfikatami ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017.
Opis stanowiska: Budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie, Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę), Tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji, Zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Opis stanowiska: Budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie, Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę), Tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji, Zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Opis stanowiska: Budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie, Poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę), Tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji, Zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.
Obowiązki: budowanie dobrego kontaktu z Klientami w podległym regionie; poszukiwanie nowych punktów sprzedaży (ponad dostarczoną bazę); tworzenie zamówień i rozwój oferty produktowej w danej lokalizacji; zapewnianie dostępności produktów i właściwej aktywacji w punkcie sprzedaży.