#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.

#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.

#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.

Archiwalne oferty pracy

  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2982 dni
    Telefoniczny kontakt z klientami Banku Pekao celem zachęcenia do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2992 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2996 dni
    Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2996 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3012 dni
    Zachęcanie Klientów Banku Pekao do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do ich potrzeb; Budowanie relacji z Klientami Banku; Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku
  • Konsultant Infolinii Zespołu Obsługi Klientów

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3012 dni
    kompleksowa obsługa programu lojalnościowego perfumerii Sephora Polska obsługa Infolinii partnerów biznesowych; prace biurowe (pakowanie i adresowanie przesyłek, wprowadzanie danych z ankiet do systemu, skanowanie formularzy) obsługa przesyłek pocztowych zapraszanie na eventy i promocje;...
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3017 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3026 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Centrum Bankowości Bezpośredniej Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3037 dni
    Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych; Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
  • Konsultant Infolinii ZOKiS

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3038 dni
    kompleksowa obsługa programu lojalnościowego perfumerii Sephora Polska; obsługa Infolinii; prace biurowe (pakowanie i adresowanie przesyłek, wprowadzanie danych z ankiet do systemu, skanowanie formularzy) obsługa zwróconych przesyłek; zapraszanie na eventy i promocje; przeprowadzanie badań...
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych Banku Pekao S.A.

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3041 dni
    Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
  • aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3048 dni
    Telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. Dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
  • Konsultant Zespołu Retencji i Programów Lojalnościowych Banku Pekao S.A.

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3051 dni
    Praca w ramach projektu, który polega na prowadzeniu rozmów z nowymi Klientami Banku Pekao S.A., którzy w ostatnim czasie otworzyli konto osobiste. Podejmowane kontakty mają na celu budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami od początku współpracy poprzez pomoc w aktywacji...
  • Konsultant telefoniczny Banku Pekao z jęz.ukraińskim

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3051 dni
    telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. przedstawienie aktualnej oferty Banku; dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta.
  • Konsultant PekaoBiznes24

    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3054 dni
    Zadania: Telefoniczna obsługa Klientów Firmowych Banku Pekao S.A. Helpdesk Bankowości Elektronicznej PekaoBiznes24 Obsługa mailowa Przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów Brak sprzedaży telefonicznej :-)

Pekao Direct Sp. z o.o.

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków