#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
praca biurowa; archiwizacja danych; telefoniczny kontakt z Klientami biznesowymi; dbałość o profesjonalny wizerunek Firmy; profesjonalna obsługa wiodących firm w swoich branżach (m.in. Sephora)
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;
prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych bieżąca kontrola zapisów księgowych sporządzanie przelewów księgowanie wyciągów bankowych rozliczanie delegacji sporządzanie sprawozdań do GUS wystawianie i wysyłka not korygujących monitorowanie spływu zaległych...
telefoniczny kontakt z Klientami Banku Pekao S.A. dbałość o profesjonalny wizerunek Banku oraz zachęcanie do skorzystania z produktów i usług bankowych dostosowanych do potrzeb Klienta;