od 2001 do 5000 prac.
Telekomunikacja i Informatyka
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną i kompleksową obsługę Klientów Biznesowych PLAY na wyznaczonym terenie Pozyskiwanie Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku telekomunikacyjnego Sprzedaż produktów i usług Operatora PLAY; Doradztwo w zakresie doboru...
PLAYNowy Sącz, Nowy Sącz (C.H. Europa)
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5430 dni
Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej. Czujesz w sobie żyłkę handlowca i chcesz osiągnąć sukces w sprzedaży. Cieszy Cię gdy Twoja praca przynosi wymierne efekty. Pragniesz doskonalić zdolności sprzedażowe w kontakcie z klientem indywidualnym. Lubisz pracę z klientami i...
realizacja planów sprzedażowych indywidualnych i zespołowych; aktywna sprzedaż produktów i usług; przestrzeganie i kontrolowanie standardów pracy i procedur Play; planowanie i organizowanie pracy w POS; delegowanie i egzekwowanie realizacji powierzonych zadań; coaching i motywowanie...
- Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej. - Czujesz w sobie żyłkę handlowca i chcesz osiągnąć sukces w sprzedaży. - Cieszy Cię gdy Twoja praca przynosi wymierne efekty. - Pragniesz doskonalić zdolności sprzedażowe w kontakcie z klientem indywidualnym. - Lubisz pracę z...
- efektywne zarządzanie operacyjne w podległym regionie siecią punktów sprzedaży własnych i partnerów - zarządzanie sprzedażą - prowadzenie oceny jakościowej salonów sprzedaży - kontrola budżetu operacyjnego sklepów - przygotowywanie raportów z wizyt, audytów i innych wymaganych...
- Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej. - Czujesz w sobie żyłkę handlowca i chcesz osiągnąć sukces w sprzedaży. - Cieszy Cię gdy Twoja praca przynosi wymierne efekty. - Pragniesz doskonalić zdolności sprzedażowe w kontakcie z klientem indywidualnym. - Lubisz pracę z...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną i kompleksową obsługę Klientów Biznesowych PLAY na wyznaczonym terenie - Pozyskiwanie Klientów Biznesowych z określonego segmentu rynku telekomunikacyjnego - Sprzedaż produktów i usług Operatora PLAY - Doradztwo w zakresie...
- Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej. - Czujesz w sobie żyłkę handlowca i chcesz osiągnąć sukces w sprzedaży. - Cieszy Cię gdy Twoja praca przynosi wymierne efekty. - Pragniesz doskonalić zdolności sprzedażowe w kontakcie z klientem indywidualnym. - Lubisz pracę z...
- Prowadzenie punktu sprzedaży telefonów komórkowych, - Realizacja planów sprzedaży (indywidualnych i zespołowych), - Sprzedaż produktów i usług Operatora PLAY, - Dbałość o prawidłową ekspozycję towaru i obsługę klienta, zgodną ze standardami firmy, - Motywowanie zespołu i...
PLAYmazowieckie, Warszawa - Okęcie
praca stacjonarna
aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5513 dni
Osoba na tym stanowisku zostanie zatrudniona na umowę zlecenie Zadania: - obsługa zamówień klientów - obsługa "zamówień niedoręczonych" - obsługa korespondencji mailowej od klientów - weryfikacja dokumentów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za rozwój systemów wsparcia sprzedaży i obsługi klienta. - Pracę w zespołach realizujących projekty oraz bieżące wsparcie liderów projektów , - Współpracę z klientami wewnętrznymi w zakresie wymagań biznesowych - Współpracę z dostawcami
- Wsparcie w projekcie wdrożenia systemu do zarządzania miękkimi procesami HRowymi - Aktualizacja bazy szkoleń, przygotowywanie plików - Prace administracyjne
- zarządzanie sprzedażą - przygotowywanie raportów z wizyt, audytów i innych wymaganych przez centralę - coaching sprzedażowy podległego personelu - pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy
Weryfikacja zapytań z salonów dotyczących materiałów marketingowych oraz przekazywanie ich do magazynu Odpowiadanie na zapytania POS oraz działów współpracujących z działem Marketingu Handlowego Tworzenie miesięcznych raportów oraz zestawień