Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.
opracowanie i wdrożenie projektu optymalizacji systemu zarządzania firmą klasy ERP (SoftLab), tworzenie dokumentacji technicznej oraz szkolenie pracowników w zakresie obsługi systemów informatycznych, udział w projektach rozwojowych (wdrożenie EDI, systemu elektronicznego obiegu...
przygotowanie dokumentacji elektrycznej projektów dla rozdzielnic niskiego i średniego napięcia, dobór aparatury zgodnie z wymaganiami realizowanego projektu, uaktualnianie baz danych dostępnej aparatury, uaktualnianie schematów elektrycznych w bazach danych.
uaktualnianie szacunków, centralizacja środków i lokat w banku,optymalizacja salda gotówkowego, przygotowanie i monitoring planów finansowych, zapewnienie zgodności z billingami i płatnościami, analiza zmiennych rynku, które umożliwiają dalsze negocjacje w celu uzyskania lepszych stawek...
współpraca z korporacyjnym klientem (Ford, Mazda), planowanie, koordynowanie i nadzór nad czasem realizacji zmian inżynieryjnych w produkcie seryjnym , analiza czasowa projektu, przygotowanie dokumentacji/ raportów do klienta, nadzór nad walidacją produktu, koordynowanie budowy i wysyłki...
wspomaganie wewnętrznych i zewnętrznych klientów odnośnie projektowania, rozwiązań technicznych, obliczeń i metod testowych amortyzatorów, techniczne wsparcie dostawców komponentów, koordynację działań pomiędzy produkcją, działem inżynieryjnym, zakupami i innymi wewnętrznymi...
analiza, kontrola i dobór materiałów do produkcji, takich jak: metal, ceramika i szkło, przeprowadzanie badań dot. korozji oraz charakterystyki spawania, wpieranie procesu produkcji pod kątem wykorzystywanych materiałów, współpraca a innymi działami firmy oraz z klientami,...
projektowanie i rozwój części do czujników wysokich temperatur stosowanych w branży automotive, praca z materiałami jak: ceramika, tusze do sitodruku, elementy spiekane, opracowywanie dokumentacji technicznej i specyfikacje w oparciu o potrzeby klienta, projektowanie czujników,...
uaktualnianie szacunków, centralizacja środków i lokat w banku,optymalizacja salda gotówkowego, przygotowanie i monitoring planów finansowych, zapewnienie zgodności z billingami i płatnościami, analiza zmiennych rynku, które umożliwiają dalsze negocjacje w celu uzyskania lepszych stawek...
analiza wymagań technicznych, analiza możliwości sprzętu, materiałów oraz systemów, przygotowywanie technicznej oceny oferty, obliczanie oraz ocena kosztów projektu, wsparcie oraz pomoc w zakresie prowadzenia projektu, wyszczególnienie narzędzi, armatury oraz sprzętu, który będzie...
analiza ryzyka w celu podejmowania właściwych decyzji, współpraca w przygotowywaniu i wdrażaniu procedur, mających na celu uzyskanie optymalnej kontroli nad ryzykiem, współpraca przy wprowadzaniu ulepszeń i optymalizacji procesów, urządzeń i systemów, tworzenie i przedstawianie...
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania działu zakupów, zarządzanie pracą podległych pracowników, dbanie o zapewnienie jak najkorzystniejszych warunków wynikających z ofert i tym samym przyczynianie się do rozwoju biznesowego, promowanie ulepszeń i optymalizacji procesów, urządzeń i...
optymalne zarządzanie produktami firmy (ubezpieczenia,kredyty, gwarancje, itp.), analiza umów finansowych, analiza ryzyka nowych projektów inwestycyjnych, dokonywanie wyboru w kwestiach finansowych, zarządzanie relacjami z bankami oraz innymi organizacjami, sporządzanie raportów, sprawozdań,...
przygotowywanie wykazów, raportów, nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji (e-mail,poczta, fax), monitorowanie stanu zaopatrzenia, dokonywanie zamówień, organizacja i przygotowywanie podróży służbowych, porządkowanie dokumentów dotyczących projektów, organizacja spotkań i...
rozwój działań handlowych - wyszukiwanie potencjalnych klientów, dostawców, produktów, monitorowanie działań konkurencji, obsługa klientów w regionie Europy Wschodniej, bieżące informowanie Klientów o ofertach, doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów, budowanie i utrzymywanie...