Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.
optymalizacja procesów produkcyjnych pod względem jakości, kontakt z klientem w temacie jakości, udział przy nowych uruchomieniach, przygotowanie, nadzorowanie dokumentacji jakościowej, rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych, identyfikacja braków i niezgodności produktu,...
ensure the fulfillment of the requirements in the Advanced Quality Planning within the supply chain, implement quality, cost, service, technological and timing relevant improvements at earliest stage of new programs/products, secure and maintain the unlimited production readiness and capability of...
planowanie i nadzór nad realizacją dostaw wyrobów gotowych i komponentów, kontakty z zagranicznymi i krajowymi klientami i dostawcami firmy, samodzielne prowadzenie zamówień, organizowanie transportów przychodzących i wychodzących, monitorowanie i analiza poziomu zapasów, nadzór nad...
Jeżeli jesteś w stanie wesprzeć naszego Klienta w realizacji jego celów i potrafisz: przeprowadzić organizację przez proces doskonalenia produkcji skutkujący poprawą jakości i terminowości, a tym samym wizerunku firmy na rynku oraz zarządzać nią na bieżąco a ponadto posiadasz:...
odpowiedzialność za uruchomienie i wdrożenie nowych produktów w obszarze jakościowym, przygotowywanie na poziomie lokalnym dokumentacji jakościowej oraz koordynowanie prac nad pozostałą dokumentacją produkcyjno-techniczną wspólnie z lokalnym zespołem projektowym, kontakt z klientami w...
obsługa i programowanie systemów automatyki i robotyki, zapewnienie utrzymania sprawności maszyn i urządzeń technicznych, diagnozowanie usterek układów automatycznych i usuwanie awarii, wykonywanie instalacji, testów i kalibracji maszyn, usprawnienia i optymalizację pracy systemów automatyki.
koordynacja i wdrażanie nowych projektów – m.in. kontakt z klientem, monitorowanie terminowego i należytego wykonania poszczególnych działań przez zespół wdrożeniowy, współpraca z innymi działami w firmie w zakresie nowych uruchomień, profesjonalne utrzymywanie kontaktów handlowych i...
wykształcenie wyższe z obszaru księgowości (finanse, rachunkowość, bankowość, ekonomia), mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (księgowość, administracja kadrowa), znajomość pakietu MS Office (Excell – dobry), znajomość języka angielskiego na poziomie B1, mile...
przeprowadzanie napraw i konserwacji maszyn w podległym parku maszynowym, diagnoza i usuwanie awarii układów elektrycznych, mechanicznych, hydraulicznych i pneumatycznych, wykonywanie prac wynikających z harmonogramu, jak i bieżących potrzeb zgłaszanych przez personel produkcyjny,...
przyjmowanie zamówień od klienta, planowanie produkcji w celu realizacji zamówień, zamówienie i organizacja dostaw komponentów, organizacja wysyłek do klientów, zlecanie transportów.
udział w projektowaniu budżetów krótko i średnioterminowych, raportowanie zgodnie z ustalonymi kryteriami i terminami, monitorowanie na bieżąco spływu należności, wyjaśnianie niezgodności sald należności i zobowiązań, nadzorowanie obiegu not debetowych, przygotowanie planu cash flow...
analiza wymagań dokumentacji projektowej, tworzenie specyfikacji testów opartej na specyfikacji systemowej, wdrożenie automatycznych skryptów testowych na podstawie specyfikacji testowej, wykonywanie testów systemów wbudowanych, praca z urządzeniami pomiarowymi i laboratoryjnymi, praca nad...
wycena BOM’ów nowych projektów, przygotowywanie i obsługa zapytań ofertowych (RFQ), przygotowanie dokumentów dotyczących zaopatrzenia, koordynacja działań zakupowych w porozumieniu z innymi działami, odpowiedzialność za dokumentację dotyczącą postępów projektu, zarządzanie zmianą...
Jeżeli jesteś w stanie wesprzeć naszego Klienta w realizacji jego celów i potrafisz: stworzyć nowe portfolio (pełen katalog) produktów, dokonać szerokiej analizy konkurencji i otoczenia, opracować zasady sprzedaży, opracować politykę cenową, myśleć koncepcyjnie i kreatywnie. a ponadto...