Profesjonalna obsługa firm w ramach outsourcingu oraz outsourcingu personalnego. Naszą misją jest przejmowanie kompleksowej obsługi poszczególnych segmentów przedsięwzięć naszych Klientów, od obsługi personalnej po pełne przejęcie odpowiedzialności za poszczególne działy. Zatrudniamy doświadczonych, wysokiej klasy specjalistów będących w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.
Sporządzanie bieżących analiz, prognoz i raportów z realizowanej przez spółkę działalności oraz monitorowanie i analizowanie mierników efektywności (także w języku angielskim). Analiza efektów podejmowanych inicjatyw oraz monitorowanie wdrażanych działań naprawczych w celu...
Przygotowanie i uzgodnienie procesu rozliczeń z Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD) Zapewnienie obsługi rozliczeń przez wewnętrzne systemy OPL; Rozliczanie transakcji z OSD dla umów kompleksowych; Weryfikacja i uzgadnianie danych dla umów sprzedażowych i kompleksowych z OSD;
telefoniczna obsługa zarówno obecnych jak i nowych Klientów nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami aktywne promowanie i sprzedaż produktów firmy dbanie o dobry wizerunek firmy i utrzymywanie standardów Obsługi Klientów
kompleksowa, telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym; fachowe doradztwo w zakresie aktualnej oferty usługowej i produktowej; przyjmowania reklamacji; sprzedaż usług.
kompleksowa, telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym; prowadzenie rozmów i pomoc w zakresie wystawionych faktur i płatności; fachowe doradztwo w zakresie aktualnej oferty usługowej i produktowej; podnoszenie swoich kompetencji poprzez uczestnictwo w szkoleniach;
Doświadczenia w projektach z wykorzystaniem Javy; Znajomości systemu zarządzania repozytoriami (GIT preferowany) Znajomość systemu Linux na poziomie podstawowym; Mile widziane Znajomość frameworka SPRING; Znajomość JavaFX; Doświadczenie z tworzeniem GUI w Javie; Znajomość baz danych –...
bezpośredni kontakt z kontrahentami i osobami fizycznymi chcącymi wspierać fundację,zbieranie deklaracji; reprezentowanie fundacji na powierzonym terenie;
Realizacja monitoringu procesów i analizy poziomu ich realizacji; Tworzenie analiz i raportów z realizacji na potrzeby zarządcze; Raportowanie Wskaźników Zewnętrznych. Przygotowywanie prezentacji wraz z rekomendacjami i komentarzami; Uczestnictwo w projektach poprzez weryfikację i...
telefoniczna obsługa zarówno obecnych jak i nowych Klientów nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami aktywne promowanie i sprzedaż produktów firmy dbanie o dobry wizerunek firmy i utrzymywanie standardów Obsługi Klientów
telefoniczna obsługa zarówno obecnych jak i nowych Klientów; nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami; aktywne promowanie i sprzedaż produktów firmy; dbanie o dobry wizerunek firmy i utrzymywanie standardów Obsługi Klientów;
obsługa połączeń przychodzących udzielanie wyjaśnień i pomocy Klientom Indywidualnym; aktywne promowanie i sprzedaż produktów podczas rozmów z klientami;
kompleksowa, telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym; pomoc o tematyce technicznej w zakresie korzystania z urządzeń mobilnych (telefon, smartphone) fachowe doradztwo w zakresie aktualnej oferty usługowej i produktowej; podnoszenie swoich kompetencji poprzez uczestnictwo w szkoleniach;