Profesjonalna obsługa firm w ramach outsourcingu oraz outsourcingu personalnego. Naszą misją jest przejmowanie kompleksowej obsługi poszczególnych segmentów przedsięwzięć naszych Klientów, od obsługi personalnej po pełne przejęcie odpowiedzialności za poszczególne działy. Zatrudniamy doświadczonych, wysokiej klasy specjalistów będących w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.
Opis stanowiska: praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych; wykonywanie zleconych prac biurowych; prace magazynowe; praca od poniedziałku do piątku; umowa zlecenie na okres 2 miesięcy (dla najlepszych możliwość nawiązania dłuższej współpracy)
Region: podlaskie Twoim zadaniem będzie: obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym; praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem;
Region: dolnośląskie Twoim zadaniem będzie: obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym; praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem;
Region: mazowieckie Twoim zadaniem będzie: obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym; praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem;
Zadania: sporządzanie bieżących analiz, i raportów; analiza danych w oparciu o wiedzę biznesową w zakresie regulaminów oraz zasad Obsługi Klienta; kontrola i wsparcie działań w oparciu o zasady Obsługi Klienta i regulaminy;
Zadania: sporządzanie bieżących analiz, prognoz i raportów z realizowanej przez spółkę działalności oraz monitorowanie i analizowanie danych biznesowych. analiza efektów podejmowanych inicjatyw oraz monitorowanie wdrażanych działań naprawczych w celu zapewnienia prawidłowego...
Zadania: zarządzanie zakresem projektu, nadzorowanie i koordynacja działań w zakresie zarządzania ryzykiem w projekcie, nadzór nad członkami zespołu realizującego projekt, opracowanie harmonogramu projektu, planowanie jakości, zapewnienie jakości oraz kontrola jakości prac.
Zakres obowiązków: obsługa zarówno obecnych jak i nowych Klientów; nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami; aktywne promowanie i sprzedaż produktów firmy;
Region: opolskie Twoim zadaniem będzie: obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym; praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem;
Region: małopolskie Twoim zadaniem będzie: obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym; praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem;
telefoniczny kontakt z klientem; udzielanie wyjaśnień i pomocy Klientom Indywidualnym; aktywne promowanie i sprzedaż produktów podczas rozmów z klientami;
Rodzaj umowy: pełny etat Liczba wakatów: 1 Zadania na stanowisku: utrzymanie księgi standardów; tworzenie, aktualizacja i uzgodnienia Standardów Obsługi Klienta; nadzór nad bazą szablonów pism; publikacja standardów w Intranecie oraz komunikacja o zmianach w organizacji; wdrażanie i...
Sporządzanie bieżących analiz, prognoz i raportów z realizowanej przez spółkę działalności oraz monitorowanie i analizowanie mierników efektywności (także w języku angielskim). Analiza efektów podejmowanych inicjatyw oraz monitorowanie wdrażanych działań naprawczych w celu...
Region: warmińsko-mazurskie Twoim zadaniem będzie: obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym; praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem;