Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.
Będziesz odpowiedzialny m.in. za: nadzorowanie funkcjonowania kawiarni podczas prowadzonej zmiany; zarządzanie zespołem podczas prowadzonej zmiany; kontrolę standardów zgodnie z marką; proaktywne działanie mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Będziesz odpowiedzialny m.in. za: nadzorowanie funkcjonowania kawiarni podczas prowadzonej zmiany; zarządzanie zespołem podczas prowadzonej zmiany; kontrolę standardów zgodnie z marką; proaktywne działanie mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Będziesz odpowiedzialny m.in. za: nadzorowanie funkcjonowania kawiarni podczas prowadzonej zmiany; zarządzanie zespołem podczas prowadzonej zmiany; kontrolę standardów zgodnie z marką; proaktywne działanie mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Będziesz odpowiedzialny m.in. za: nadzorowanie funkcjonowania kawiarni podczas prowadzonej zmiany; zarządzanie zespołem podczas prowadzonej zmiany; kontrolę standardów zgodnie z marką; proaktywne działanie mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki.
Będziesz odpowiedzialny m.in. za: nadzorowanie funkcjonowania kawiarni podczas prowadzonej zmiany; zarządzanie zespołem podczas prowadzonej zmiany; kontrolę standardów zgodnie z marką; proaktywne działanie mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki.
realizacja celów strategicznych firmy, podejmowanie efektywnych działań sprzedażowych, dbałość o wysokie standardy obsługi klienta, poszukiwanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży, przeprowadzanie akcji promocyjnych, zarządzanie zespołem pracowników, kontrola przestrzegania procedur i...
Oczekujemy: Prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia. Gotowości do pracy w oparciu o standardy funkcjonujące w sieci HDS Polska. Nastawienie na Klienta. Umiejętność obsługi komputera. Wykształcenia minimum średniego. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w...