Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ Twoją pasją jest nawiązywanie relacji z ludźmi; jesteś nastawiony/-a na rozwiązywanie problemów gości; umiesz udzielić rady i zapytać o opinię po angielsku; wierzysz, że szczęście to suma dobrze spędzonych chwil;
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI Jeśli: Czujesz się kimś wyjątkowym; Dzielisz naszą pasję gościnności; Nie ustajesz w swoim rozwoju; Masz odwagę pójść dalej; Czujesz w sobie ducha zdobywcy; Jesteś innowacyjny; Pasjonujesz się gotowaniem, poszukiwaniem nowych smaków, Jesteś otwarty na...
MISJA Tworzenie komfortowej atmosfery dla naszych gości poprzez dbanie o pokoje i części wspólne hotelu. Nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym także przydzielanie pracy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, kontrola pokoi hotelowych...
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ Umiesz opowiadać o jedzeniu nie tylko po polsku ale i angielsku; Masz klasę i wysoki poziom kultury osobistej; Jesteś osobą gościnną, która lubi poznawać nowych ludzi; Łatwo nawiązujesz kontakty i jesteś otwarty na relacje z osobami z różnych stron świata;...
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ rozmowa po angielsku; z obcokrajowcem nie sprawia Ci problemu; masz klasę i wysoki poziom kultury osobistej; wyróżnia Cię profesjonalny wizerunek; cechuje Cię pasja do doskonałości i dbałość o szczegóły;
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ rozmowa po angielsku; z obcokrajowcem nie sprawia Ci problemu; masz klasę i wysoki poziom kultury osobistej; wyróżnia Cię profesjonalny wizerunek; cechuje Cię pasja do doskonałości i dbałość o szczegóły;
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ chętnie odkrywasz lokalne smaki; nie boisz się łamać tradycyjne przepisy regionalnej kuchni; znasz najlepszych miejscowych dostawców; często odwiedzasz pobliskie targowiska; udział w festiwalach kulinarnych to Twoje hobby;
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ Dzielisz naszą pasję gościnności Masz odwagę pójść dalej Jesteś innowacyjny Szacunek i zaufanie są dla Ciebie ważne Dołącz do Nas! OFERUJEMY Pracę w profesjonalnym zespole; Możliwość rozwoju w ramach największej sieci hoteli w Polsce;
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ Czujesz się kimś wyjątkowym; Dzielisz naszą pasję gościnności; Nie ustajesz w swoim rozwoju; Masz odwagę pójść dalej; Czujesz w sobie ducha zdobywcy; Jesteś innowacyjny; Szacunek i zaufanie są dla Ciebie ważne; Jeżeli tak, to TY jesteś osobą, której...
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ Umiesz opowiadać o jedzeniu nie tylko po polsku ale i angielsku; Masz klasę i wysoki poziom kultury osobistej; Jesteś osobą gościnną, która lubi poznawać nowych ludzi; Łatwo nawiązujesz kontakty i jesteś otwarty na relacje z osobami z różnych stron świata;
TWOJA MISJA Zapewnienie usług najwyższej jakości oraz zgodnych ze standardami marki ibis Styles. Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych. Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości i Pracowników. Budowa silnego...
MISJA Wraz ze swoim zespołem zadbasz o swobodny, domowy klimat w hotelowej restauracji, tak by goście mogli dzielić dobre chwile z bliskimi. Goście będą doceniać Was za doskonałą i przyjazną obsługą oraz indywidualne, zorientowane na ich potrzeby podejście. Będziesz zapewniał...
MISJA Będziesz budować i rozwijać współpracę z klientami. W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, zaangażowania i dotychczasowego doświadczenia, aby klienci mogli cieszyć się zorientowanym na ich potrzeby podejściem, a hotel cieszył się wysokimi wskaźnikami sprzedaży usług...
MISJA Będziesz tworzył i kierował zespołem mistrzów w wydawania śniadań oraz przygotowywania dań z karty. Będziesz dbał o to, aby kuchnia działała zgodnie ze standardami marki. Razem z nami będziesz poszukiwać inspiracji na nowe dania, czerpiąc z najnowszych trendów w kulturze i...
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI wsparcie zespołu Regional Account Managerów; prowadzenie kalendarza spotkań z klientami; tworzenie prezentacji w Power Point; aktualizacja i tworzenie danych w systemie ANAIS; tworzenie załączników cenowych i statystyk w Excel; tworzenie oferty zbiorczej dla...