Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru. Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Opis Stanowiska Praca dla globalnego lidera w dziedzinie finansów; Rozwiązywanie złożonych problemów sieciowych; Bieżące monitorowanie działania infrastruktury sieciowej; Proponowanie własnych rozwiązań i usprawnień, celem podniesienia satysfakcji Klienta; Wsparcie młodszych...
Opis Stanowiska Pełnienie wiodącej roli w doświadczonym zespole specjalistów; Wpływ na architekturę projektu, wybór technologii i kierunek rozwoju zupełnie nowego projektu;
Opis Stanowiska: Współpraca z Konsultantem w celu tworzenia nowych rozwiązań dla Klientów, Wdrażanie proof of concepts, Rozwój webowych aplikacji responsywnych, Praca z rozwiązaniami Open Source, Tworzenie dokumentacji dla użytkowników oraz pomoc w rozwoju materiałów szkoleniowych.
Jeśli: Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe w dużej firmie. Jesteś osobą dyspozycyjną, gotową na nowe wyzwania. Jesteś komunikatywny i pozytywnie nastawiony do ludzi. Potrafisz zarządzać czasem i łatwo podejmujesz decyzje. Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym. Obsługa...
Opis Stanowiska Praca w zespole Customer Care, którego głównym zadaniem jest obsługa Klientów Indywidualnych (dział Contact Center) oraz obsługa Klientów Biznesowych (dział Sales Support). Przyjmowanie i odpowiadanie na zgłoszenia od Klientów (z zakresu: problemów technicznych, zapytań...
Opis Stanowiska Praca w wykwalifikowanym zespole Contact Center - bieżąca obsługa Klientów posiadających ubezpieczenie motoryzacyjne . Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów w zakresie świadczeń ubezpieczenia, sytuacji awaryjnych (stłuczka, wypadek). Weryfikacja posiadanych...
Opis Stanowiska Rozliczanie składek ubezpieczeniowych za polisy komunikacyjne (księgowania). Kontrola i poprawa naliczeń prowizyjnych. Weryfikacja poprawności wystawionych faktur. Wysyłka dokumentów do biura księgowego. Kontrola i weryfikacja poprawności zawartych polis ubezpieczeniowych...
Na tym stanowisku będziesz : Współpracować z zespołem Marketingu przy wsparciu rozwoju projektów technologicznych, Brać udział w tworzeniu, rozwoju, testowaniu oraz wdrażaniu rozwiązań na platformie Adobe Experience, Wspierać w utrzymaniu i rozwoju istniejących cyfrowych systemów...
Jeżeli: Posługujesz się językiem niemieckim niczym Goethe (min. C1), Filmy anglojęzyczne ogladasz bez napisów/lektora, Masz poczucie estetyki niczym Claude Monet, Interesujesz się grafiką, fotografią, malarstwem, nauką języków obcych, Lub chcesz się pochwalić innymi zainteresowaniami...
Opis Stanowiska Praca w zespole Contact Center dedykowanym do bezpośredniej obsługi Klientów posiadających ubezpieczenie Motoryzacyjne. Obsługa połączeń przychodzących (nie sprzedaż), np. zapytanie o polisę, zakres świadczeń; sytuacje awaryjne, itp. Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów...
Opis Stanowiska bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników – pierwsza linia wsparcia technicznego Service Desk; przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników; rozwiązywanie i koordynacja obsługi zgłoszonych incydentów; współpraca z osobami/firmami realizującymi zadania w obszarze IT;...
Your responsibilities Draft and negotiate contracts with vendors on behalf of our Client. Responsibility for end to end process of SOW drafting. Contribute to SOW template improvements and best practice documentation. Collaborate with Vendor Managers and other Contract Managers.
Opis Stanowiska Pełne wsparcie zespołu pod kątem obsługi pracowników zewnętrznych (tj. pracownicy etatowi, zleceniobiorcy, kontraktorzy B2B). Szeroko rozumiana administracja danymi pracowników, m.in. przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, zarządzanie i administrowanie danymi,...
Opis Stanowiska obsługa prawna Klientów kancelarii; uczestnictwo w projektach przekształceń spółek, fuzji i przejęć; przygotowywanie dokumentacji, opiniowanie umów, badanie stanu prawnego spółek; wsparcie działu fuzji i przejęć poprzez: współpracę z partnerami kancelarii;...
Opis Stanowiska Obsługa systemów informatycznych. Zgłaszanie błędów do systemów. Prowadzenie ewidencji zgłoszonych błędów. Testowanie upgrade’ów. Tworzenie raportów na potrzeby wewnętrzne. Uzupełnianie swojej wiedzy z zagadnień niezbędnych do realizacji zadań, aktualizacja wiedzy...