Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru. Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Opis Stanowiska tworzenie kompleksowych materiałów multimedialnych w programie PowerPoint na potrzeby banku inwestycyjnego; ścisła współpraca z zespołem, liderami zmiany oraz Operations Managerem; kreowanie treści prezentacji zgodnie z ustalonymi szablonami oraz wytycznymi korporacyjnymi;...
Opis Stanowiska pozyskiwanie Klientów biznesowych, budowa i obsługa portfela; aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych dla segmentu małych/średnich przedsiębiorstw; ocena kondycji finansowej Klientów; realizacja planów sprzedażowych; budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną...
Opis Stanowiska: Planowanie spotkań i telekonferencji, organizowanie podróży służbowych; Prowadzenie kalendarza spotkań członków zespołów projektowych; Planowanie spotkań wewnętrznych poprzez rezerwacje sal konferencyjnych i organizowanie cateringu; Zapewnienie komfortowych warunkow...
Opis Stanowiska: Poszukujemy utalentowanego oraz nastawionego na szybki rozwój profesjonalisty HR, który ceni możliwość wywierania wpływu na biznes w dynamicznej i kompleksowej organizacji, również na poziome europejskim i globalnym.
Opis Stanowiska: opracowywanie dokumentacji do rejestracji produktów (wyroby medyczne) na całym świecie, zgodnie z obowiązującym dla danego kraju prawem; wsparcie bieżących projektów rejestracyjnych i zarządzanie dokumentacją rejestracyjną; identyfikacja wymogów regulacyjnych dla...
Opis Stanowiska inicjowanie kontaktów telefonicznych z byłymi oraz obecnymi Klientami firmy w celu prezentacji aktualnej oferty; aktualizowanie bazy danych Klientów; przygotowywanie raportów z przeprowadzonych działań; dbanie o rozwój portfolio Klientów; budowanie świadomości marki;...
Opis Stanowiska obsługa Gości odwiedzających firmę, obsługa spotkań; odbieranie telefonów zewnętrznych i kierowanie ich do właściwej osoby w organizacji; kontakt z kurierami oraz obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; rezerwacja hoteli, biletów lotnicznych, organizowanie podróży...
Opis Stanowiska zapewnienie wsparcia helpdesk dla współpracowników działu prezentacji multimedialnych; współpraca z Klientem zewnętrznym, obsługa zgłoszeń i rozwiązywanie bieżących problemów; monitorowanie i zgłaszanie błędów systemowych; rejestracja zdarzeń, zapewnienie czasu...
Job Description The role of Project Manager is to support services business growth and increase relevance of services in the respective technology for specific customers and in support of the services portfolio. The successful candidate will be able to act as the primary presales interface between...
Opis Stanowiska Prowadzenie projektów marketingowych w wielokanałowym modelu na rynku B2B; Przygotowywanie i koordynacja produkcji katalogów marketingowych; Zarządzanie kampaniami mailingowymi; Zarządzanie bazami danych klientów; Przygotowywanie i koordynacja udziału w targach branżowych;...
Opis Stanowiska Tworzenie dopasowanego do wymogów klienta oprogramowania do elektronicznych sterowników; Prowadzenie procesu rozwoju i wdrażania oprogramowania na systemy wbudowane; Sporządzanie odpowiedniej dokumentacji; Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji projektu;
Opis Stanowiska sprzedaż telefoniczna produktów skierowana do pracowników firm partnerskich - oferowane produkty pochodzą z branż, tj. m.in.: budownictwo, technika, zarządzanie) sprzedaż dostępów do portali branżowych; utrzymywanie kontaktów z Klientami; dbanie o wizerunek firmy;
Opis Stanowiska pozyskiwanie, budowa i utrzymywanie relacji z grupą Klientów zamożnych; opracowywanie kompleksowych rozwiązań finansowych dla Klientów; sprzedaż usług i produktów Banku; kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku; dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów; prowadzenie...
Opis Stanowiska: Wsparcie zespołu konsultantów w codziennej pracy; Pozyskiwanie i analiza informacji dostępnych na rynku; Przygotowywanie raportów i analiz; Współpraca z konsultantami i asystentami; Wsparcie administracyjne;
Job Description S/he will provide technical support to partners and/or customers for Cisco technologies, products, and/or solutions; S/he will typically be responsible for resolving moderately to highly complex technical problems, depending on the customers' need; S/he will simulate technical...