CEMEX jest globalnym liderem w branży materiałów budowlanych. W świecie stojącym wobec stale rosnącej potrzeby rozwoju budownictwa, pomagamy zaspokajać to zapotrzebowanie poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i usług naszym klientom oraz naszym społecznościom na całym świecie.
Główne zadania: Koordynacja projektów związanych z rozwojem biznesu, planami inwestycyjnymi i innych projektów strategicznych, Analiza projektów inwestycyjnych (NPV, IRR), Koordynacja procesów due diligence, Przygotowanie biznes planów i analiz finansowych projektów, Analiza i monitorowanie...
Główne zadania: dozorowanie i uruchamianie podstawowych urządzeń technologicznych (młyny, silosy klinkieru, gipsu, popiołów i żelaza, przenośniki podających surowce do młynów wraz z wagami i zasypy młynów, silosy cementu, sprężarki niskiego i wysokiego ciśnienia, linii transportu...
Współpraca w formie zatrudnienia zewnętrznego przez agencję pracy tymczasowej Główne zadania: Kontrola rozliczeń zakładu Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów Przygotowywanie raportów rozliczeniowych Wsparcie pracowników wytwórni w pracach administracyjnych Obsługa...
Główne zadania: Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych cementu w segmencie klientów infrastrukturalnych w wyznaczonym regionie, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów w zakresie najlepszych rozwiązań; Opracowywanie i prezentacja oferty, negocjacje oraz finalizowanie...
Obszar działania: cała Polska Od Kandydatów oczekujemy: Minimum średniego wykształcenia technicznego z zakresu budownictwa, elektryki, automatyki lub mechaniki; Doświadczenia w pracy na stanowisku operatora węzła betoniarskiego i/lub operatora ładowarki; Posiadania ważnych uprawnień do...
Forma zatrudnienia: współpraca w formie zatrudnienia zewnętrznego lub na podstawie prowadzonej własnej działalności gospodarczej Główne zadania: Prace administracyjno-biurowe w realizowanych projektach szkoleniowo-rozwojowych; organizacja oraz koordynacja organizacji szkoleń we współpracy...
Współpraca w formie zatrudnienia na umowę o pracę na czas określony (min 12 miesięcy) Główne zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i baz danych z zakresu HR; Pomoc w realizacji procesów personalnych w obszarze zarządzania wynagrodzeniami i świadczeniami oraz raportowania danych i...