utrzymywanie i rozwijanie relacji z Klientami cargo-partner przy współpracy z działem sprzedaży organizacja, nadzór oraz bieżąca obsługa zleceń spedycyjnych w zakresie spedycji morskiej (import, eksport, FCL, LCL), ustalanie warunków i wycena zleceń spedycyjnych optymalizacja kosztów...
Do najważniejszych zadań będzie należało: koordynacja, kierowanie i nadzorowanie rozwoju biznesu w określonym obszarze odpowiedzialności, rozwój własnej aktywności sprzedażowej poprzez systematyczne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów...
Do najważniejszych zadań będzie należeć: wspieranie procesu cyklicznego raportowania (miesięczne, kwartalne, roczne) i prac związanych z zamknięciem miesiąca; przygotowywanie raportów dla kadry zarządzającej (regularnych oraz ad hoc) aktywny udział we wdrożeniu narzędzia BI (szkolenia...
prace magazynowe związane z prawidłowym procesem rozładunku i załadunku towarów: samodzielności w podejmowaniu czynności wykonawczo-nadzorczych w ramach ustalonych procedur w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu procesów magazynowych; prawidłowej organizacji i koordynacji przyjęć...
Do najważniejszych zadań będzie należało: rozwój biznesu w określonym obszarze odpowiedzialności, rozwój własnej aktywności sprzedażowej poprzez systematyczne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów z klientami, ścisła współpraca z...
utrzymywanie i rozwijanie relacji z Klientami cargo-partner przy współpracy z działem sprzedaży; organizacja, nadzór oraz bieżąca obsługa zleceń spedycyjnych w zakresie spedycji morskiej (import, eksport, FCL, LCL), ustalanie warunków i wycena zleceń spedycyjnych; optymalizacja kosztów...
Do najważniejszych zadań będzie należało: koordynacja, kierowanie i nadzorowanie rozwoju biznesu w określonym obszarze odpowiedzialności, rozwój własnej aktywności sprzedażowej poprzez systematyczne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów...
samodzielna organizacja i kontrola realizacji zleceń w obszarze spedycji lotniczej; gwarantowanie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów; bieżący i bezpośredni kontakt z klientami oraz współpraca z liniami lotniczymi i podwykonawcami spółki; współpraca z biurami cargo-partner...
Do najważniejszych zadań będzie należeć: wspieranie procesu cyklicznego raportowania (miesięczne, kwartalne, roczne) i prac związanych z zamknięciem miesiąca; przygotowywanie raportów dla kadry zarządzającej (regularnych oraz ad hoc) aktywny udział we wdrożeniu narzędzia BI (szkolenia...
Do najważniejszych zadań będzie należeć: kontrola obiegu faktur kosztowych, weryfikacja poprawności faktur kosztowych, rejestracja faktur w systemie finansowo – księgowym; współpraca z oddziałami w celu zapewnienia prawidłowego obiegu faktur, archiwizacja dokumentów Profil kandydata:...
Do najważniejszych zadań będzie należeć: kompleksowa obsługa recepcji i podstawowa obsługa administracyjna biura; obsługa połączeń telefonicznych i odpowiednie ich przekierowywanie; gwarantowanie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów, w tym korespondencji wchodzącej i...
Do najważniejszych zadań będzie należeć: kontrola obiegu faktur kosztowych, weryfikacja poprawności faktur kosztowych, rejestracja faktur w systemie finansowo – księgowym, współpraca z oddziałami w celu zapewnienia prawidłowego obiegu faktur, archiwizacja dokumentów. Profil kandydata:...
Do najważniejszych zadań będzie należeć: kompleksowa obsługa recepcji i podstawowa obsługa administracyjna biura; obsługa połączeń telefonicznych i odpowiednie ich przekierowywanie; gwarantowanie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów, w tym korespondencji wchodzącej i...
samodzielne planowanie i realizowanie międzynarodowych kolejowych zleceń spedycyjnych, zgodnie z procedurami firmy jak i oczekiwaniami klienta; gwarantowanie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów; budowanie długotrwałych relacji i podtrzymywanie kontaktów z klientami i...
samodzielne planowanie i realizowanie międzynarodowych kolejowych zleceń spedycyjnych, zgodnie z procedurami firmy jak i oczekiwaniami klienta; gwarantowanie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów; budowanie długotrwałych relacji i podtrzymywanie kontaktów z klientami i...