Via Medica jest jedną z najbardziej znaczących polskich firm zajmujących się upowszechnianiem fachowej wiedzy medycznej. Działając na rynku od 1992 roku, staliśmy się ekspertami w dostarczaniu lekarzom i pacjentom najbardziej aktualnych, kompleksowych i starannie opracowanych informacji z dziedziny medycyny.
Stała współpraca z uznanymi autorytetami środowiska medycznego, wybitnymi wykładowcami z całego świata oraz doświadczenie ponad stu wykwalifikowanych pracowników gwarantują niezmiennie wysoką jakość naszych produktów. Dzięki temu jesteśmy liderem w zakresie organizacji branżowych konferencji naukowych oraz jednym z największych wydawnictw medycznych.
Nieustannie pracujemy nad poszerzaniem naszej oferty, inwestując w nowoczesne rozwiązania i technologie. Wynikiem tego jest wprowadzenie pierwszego w Polsce innowacyjnego systemu multimedialnego TVmed, stworzonego zarówno dla osób zawodowo związanych z medycyną, jak i interesujących się wiedzą medyczną.
Twój zakres obowiązków Sprzedaż i promocja produktów oraz usług: konferencje, zjazdy, czasopisma, książki i nowoczesne multimedia. To Twoja okazja, aby pracować z kluczowymi klientami z branży medycznej! Osiąganie celów sprzedażowych: będziesz tworzyć oferty, odwiedzać klientów i...
Twoja rola: Sprzedaż kluczowym klientom (B2B) produktów i usług z naszego portfolio (konferencje, książki, multimedia). Budowanie trwałych relacji ze strategicznymi partnerami. Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie nowych kontaktów. Przygotowywanie ofert, negocjacje oraz dbanie o realizację...
Twoje główne zadania: Rozwój sprzedaży w branży medycznej. Promowanie i sprzedaż produktów (konferencje, wydawnictwa, multimedia) kluczowym klientom. Tworzenie i prezentowanie ofert, prowadzenie negocjacji. Aktywne pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych. Budowanie relacji i obsługa...
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: pozyskiwanie nowych klientów oraz dbanie o relacje biznesowe z dotychczasowymi klientami; współudział tworzeniu oferty produktowej we współpracy z partnerami biznesowymi; tworzenie budżetów oraz realizacja celów sprzedażowych; przygotowywanie...
Do zadań osoby zatrudnionej będzie: promowanie konferencji wśród potencjalnych uczestników; planowanie strategii promocyjnej; zbieranie danych i informacji z rynku; tworzenie materiałów promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją; przygotowywanie okresowych analiz i raportów; organizacja...
Do zadań osoby zatrudnionej będzie: prowadzenie projektów, analiza rynku, identyfikowanie potrzeb klientów, monitorowanie i analiza działań konkurencji, przygotowywanie ofert promocyjnych, marketingowych i programów specjalnych w obszarze grupy produktów, udział w zespołach projektowych...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie m.in. za tworzenie i realizację internetowej strategii sprzedaży i e-marketingu, dynamiczny rozwój już istniejących serwisów oraz wdrażanie innowacyjnych projektów. Zakres zadań realizowanych w ramach stanowiska: Stworzenie strategii sprzedaży...
pozyskiwanie klientów oraz dbanie o relacje biznesowe z dotychczasowymi klientami; realizacja celów ilościowych i wartościowych firmy w zakresie sprzedaży; przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych, tworzenie ofert i umów handlowych, negocjowanie warunków współpracy;...