ECHO INVESTMENT S.A. to jedna z największych firm inwestycyjno-deweloperskich z polskim kapitałem, od 1996 roku notowana na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za prowadzenie recepcji, przyjmowanie gości, kontaktowanie z osobami z innych działów, rezerwację sal szkoleniowych, zamawianie cateringu.
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za obsługę procesu sprzedaży projektów mieszkaniowych polegającą m.in. na: analizie rynku, nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem, przygotowaniu dokumentacji sprzedażowej, ustalaniu warunków transakcji, współpracy z innymi działami oraz...
obsługę administracyjną-biurową, bieżącą obsługę sekretariatu, współpracę z innymi pracownikami i firmami zewnętrznymi w zakresie windykacji, rachunkowości oraz finansów.
kreowanie rozwiązań instalacyjnych w branży HVAC w całym procesie inwestycyjnym, weryfikację prac projektowych pod kątem optymalizacji jakościowo cenowej przyjętych rozwiązań w tej branży, wsparcie merytoryczne przy prowadzeniu procesów zakupu gruntu, administracyjnych, komercjalizacji,...
stałą współpracę z najemcami, negocjowanie i przygotowywanie umów najmu, monitorowanie warunków umów, windykację należności, przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków najemców.
przygotowanie, prowadzenie, koordynację i nadzór inwestycji pod względem budżetu, terminu oraz jakości; udział w etapie finalizowania projektu, odbiorach robót i przekazaniu do użytkowania; bieżące raportowanie.
stałą współpracę z najemcami, negocjowanie i przygotowywanie umów najmu, monitorowanie warunków umów, windykację należności, przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków najemców.
prowadzenie bieżącego nadzoru i kontroli działania urządzeń na obiekcie, ustawianie właściwych parametrów pracy automatyki sterującej urządzeniami i instalacjami, współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie wykonywania prac związanych z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym,...
współpracę z najemcami, generowanie i weryfikację naliczeń, udział w przygotowaniu raportów i zestawień finansowych oraz budżetów dla nieruchomości, weryfikację i opisywanie dokumentów księgowych, prowadzenie korespondencji.