Firma Morad specjalizuje się w produkcji i dystrybucji systemów aluminiowych i szklanych. Morad to nowoczesne przedsiębiorstwo, dla którego priorytetami są proces nieustannego doskonalenia, odpowiedni dobór asortymentu oraz optymalne zarządzanie siecią logistyczną w kraju i za granicą. Jesteśmy rzetelni i skrupulatni w produkcji zarówno pojedynczych profili, jak i całych systemów, np. fasad aluminiowych.
Tworzenie oferty produktowej oraz polityki cenowej, Aktywne poszukiwanie i obsługa klientów, Przygotowywanie ofert handlowych i zamówień, Monitorowanie trendów i potrzeb rynkowych.
udział w spotkaniach projektowych z zespołem i klientem, monitoring terminu oddania prac i kosztów projektu, koordynowanie prac ze wszystkimi procesami w firmie, organizacja materiałów oraz zespołu operacyjnego, monitoring jakości wykonywanych prac zgodnie z procedurami, czynne uczestnictwo w...
Tworzenie oferty produktowej oraz polityki cenowej, Aktywne poszukiwanie i obsługa klientów, Przygotowywanie ofert handlowych i zamówień, Monitorowanie trendów i potrzeb rynkowych.
asystowanie w utrzymaniu sprawności technicznej sieci i sprzętu informatycznego, opieka nad oprogramowaniem, dokonywanie przeglądów, napraw i konserwacji urządzeń, reagowanie na zgłoszenia użytkowników.
wykonywanie prac związanych z przechowywaniem towaru, wydawanie i przyjmowanie towarów w magazynie, prawidłowe rozmieszczenie asortymentu w magazynie, prowadzenie gospodarki magazynowej, sprawowanie odpowiedzialności za powierzone mienie, dbałość o porządek i przestrzeganie przepisów BHP.
przygotowywanie ofert; sporządzanie dokumentacji technicznej; nadzór nad terminową realizacją zamówienia; nadzorowanie nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością; stały kontakt z klientem; rozwój produktu;
obsługę i prowadzenie sprzedaży; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; organizowanie logistyki dostaw;
obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja certyfikatów i aprobat; organizowanie logistyki dostaw;
opracowywanie konstrukcji pod potrzeby klienta; opracowywanie ofert handlowych; modyfikacja istniejących konstrukcji; sporządzanie dokumentacji technicznej;