Firma Morad specjalizuje się w produkcji i dystrybucji systemów aluminiowych i szklanych. Morad to nowoczesne przedsiębiorstwo, dla którego priorytetami są proces nieustannego doskonalenia, odpowiedni dobór asortymentu oraz optymalne zarządzanie siecią logistyczną w kraju i za granicą. Jesteśmy rzetelni i skrupulatni w produkcji zarówno pojedynczych profili, jak i całych systemów, np. fasad aluminiowych.
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie; sprzedaż i promocja produktów; nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie stałych relacji z klientami; realizacja założonych zadań sprzedażowych; konstruowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
opracowywanie konstrukcji pod potrzeby klienta; opracowywanie ofert handlowych; modyfikacja istniejących konstrukcji; sporządzanie dokumentacji technicznej;
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie; sprzedaż i promocja produktów; nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie stałych relacji z klientami; realizacja założonych zadań sprzedażowych; konstruowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie; sprzedaż i promocja produktów; nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie stałych relacji z klientami; realizacja założonych zadań sprzedażowych; konstruowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie; sprzedaż i promocja produktów; nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie stałych relacji z klientami; realizacja założonych zadań sprzedażowych; konstruowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych;
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie sprzedaż i promocja produktów nawiązywanie kontaktów handlowych i budowanie stałych relacji z klientami realizacja założonych zadań sprzedażowych konstruowanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych
kompleksowe zarządzanie powierzoną kategorią produktową; samodzielne zarządzanie marketingiem i sprzedażą; koordynowanie z zespołem handlowym; analiza i monitoring potrzeb klientów i trendów rynkowych; wprowadzanie nowych produktów na rynek i ich rozwój;
Kontakt z przedstawicielami handlowymi oraz z towarzystwem ubezpieczeniowym, Przesyłanie raportów dotyczących należności przeterminowanych, Nadawanie limitów ryczałtowych, Wysyłanie wezwań do zapłaty, Negocjacje z firmami odnośnie odroczenia terminów płatności, Dbanie o zaopatrzenie w...
Kompletacja materiałów; Wprowadzenie faktur zakupowych; Prowadzenie reklamacji; Wystawianie zleceń produkcyjnych, ich kontrola oraz rejestracja; Wystawianie dokumentów rozchodu oraz przychodu towaru;