nadzór operacyjny nad powierzoną Spółką, przygotowywanie i realizowanie strategii rozwoju Spółki, kreowanie polityki personalnej w podległych pionach, tworzenie oraz nadzór nad wdrożeniem krótko- i długoterminowych strategii operacyjnych, rozwój relacji biznesowych z klientami –...
monitorowanie bieżącej sytuacji jakościowej wyrobów dla przydzielonego klienta, analiza informacji od klienta i podejmowanie działań w przypadku zgłaszanych nieprawidłowości w sposób wymagany przez klienta, opracowywanie, aktualizacja i modyfikacja planów kontroli, audytowanie procesów i...
organizacja i zarządzanie procesami logistycznymi w firmie (zamówienia, transport, magazyny), nadzór nad logistyką krajową i zagraniczną, koordynowanie dostaw z zagranicy – import towarów z Europy Zachodniej, nadzór nad wysyłką towarów do magazynów krajowych, usprawnianie procesów...
pozyskiwanie nowych klientów z krajów rosyjskojęzycznych, budowanie długofalowych relacji z obsługiwanymi klientami, prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, tworzenie ofert w odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz występowanie z ofertami do nowych...
dokonywanie zakupów na potrzeby produkcji oraz innych działów firmy, kontakty i negocjacje z dostawcami, badania rynku pod kątem nowych dostawców, koordynacja procesu zamówień, nadzór nad terminowością dostaw, stały nadzór i optymalizacja stanów magazynowych, przygotowywanie raportów,...
We are looking for a Lead Solution Architect for the Account service at the Client Services department. Our Client is the international IT Company. As Lead Solution Architect, you are responsible for the Account service, i.e. to ensure that the service is matching the needs of the business and...
analiza reklamacji od klientów, definiowanie działań korygujących i zapobiegawczych (8D, 5W), bezpośrednią współpracę z obsługą klienta w celu ustalania standardów i celów jakości, raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego...
analiza reklamacji od klientów, definiowanie działań korygujących i zapobiegawczych (8D, 5W), bezpośrednią współpracę z obsługą klienta w celu ustalania standardów i celów jakości, raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego...
opracowywanie parametrów procesu, koordynacja i udział w testach, do momentu uruchomienia produkcji seryjnej, nadzór nad procesem produkcyjnym, FMEA oraz nad jakością produktu, przygotowywanie wstępnych parametrów i koncepcji dla potrzeb symulacji procesu i analiza wyników symulacji.
wsparcie kadry menedżerskiej w zakresie zrozumienia procesów i narzędzi HR, interpretacji i zastosowania Prawa Pracy, identyfikowanie talentów w organizacji, tworzenie planów sukcesji i rozwoju dla pracowników, wspieranie menedżerów w zakresie rekrutacji i rozwoju pracowników, zarządzania...
wykonywanie zadań księgowych w obszarze zobowiązań (P2P), procesowanie faktur przychodzących zgodnie z obowiązującymi procedurami, weryfikacja dokumentów księgowych oraz zamówień, kontakt z dostawcami w zakresie płatności oraz zgodności faktur, współpraca z innymi działami,...
naprawa części nadwozia i podwozia samochodów osobowych, lakierowanie części samochodowych, wykonywanie napraw samochodowych zgodnych z życzeniem klienta, godna reprezentacja autoryzowanego salonu, działanie na korzyść firmy, obsługa klienta na wysokim poziomie.
naprawa części nadwozia i podwozia samochodów osobowych, lakierowanie części samochodowych, wykonywanie napraw samochodowych zgodnych z życzeniem klienta, godna reprezentacja autoryzowanego salonu, działanie na korzyść firmy, obsługa klienta na wysokim poziomie.