wykonywanie obowiązków księgowych w działach: należności (AR), zobowiązań (AP) lub księgi głównej (GL), zadania związane z zamknięciem miesiąca oraz roku, terminowe tworzenie raportów i prowadzenie sprawozdawczości finansowej. weryfikacja dokumentów księgowych, nadzorowanie...
zapewnienie potrzeb Firmy poprzez sprawne zarządzanie procesem zakupów wykonanie przydzielonych zadań w celu przygotowania zamówień w systemie ERP, nadzorowanie procesu administracyjnego w zakresie logistyki dostaw, kontakt z produkcją oraz magazynem.
projektowanie 2D i 3D nowych produktów na potrzeby produkcji oraz do wycen, tworzenie dokumentacji technicznej oraz funkcjonalnej struktury produktów w systemie ERP, współpraca z klientami w zakresie zapytań ofertowych i rozwiązań technicznych, proponowanie alternatywnych/ istniejących...
planowanie zamówień/surowców/materiałów wraz z ciągłą poprawą jakościową globalnego procesu, podejmowanie decyzji dotyczących zapasów, w tym lokalizacji, jakości zapasów, planowanie materiałowe, prognozowanie we współpracy z dostawcami oraz innymi działami, zarządzanie...
administracja i wsparcie procesów HR dla klientów międzynarodowych, pomoc pracownikom w obsłudze platformy i aplikacji HR, współpraca z menadżerami oraz pracownikami w ramach realizowania polityki HR w firmie, dbanie o wysoką jakość działań oraz proponowanie usprawnień, przygotowywanie...
opracowywanie i realizacja strategii rozwoju Contract Manufacturing, tworzenie planów sprzedaży w wymiarze rocznym i operacyjnym miesięcznym, realizacja i rozwój celów sprzedażowych: kwartalna weryfikacja wyników biznesu, poszukiwanie i rozwój portfolio klientów oraz zapewnienie...
kompleksowe zarządzanie oraz koordynowanie procesem nadawania rabatów dla klientów, przeprowadzanie analiz oraz wyliczeń rezerw na rabaty dla klientów oraz dokonywanie okresowych sprawozdań, odpowiedzialność za sporządzanie umów i kontraktów rabatowych z zachowaniem odpowiednich...
timely and effective collection of customers payments, reporting, identification of disputes, daily cooperation with finance units, accounting maintenance.
nadzór i kontrola nad przygotowywaniem rocznego budżetu oraz analiza odchyleń, opracowywanie cyklicznych raportów finansowych oraz zarządczych zgodnych ze standardami Grupy, kalkulacja rentowności i efektywności projektów, kontrola wydatków inwestycyjnych, kontrolowanie osiągnięć w...
pozyskiwanie nowych Klientów na podległym obszarze (rynek tradycyjny/rynek nowoczesny), bieżąca współpraca z Klientami na podległym terenie handlowym, przygotowywanie oraz negocjowanie umów handlowych, dbałość o standardy merchandisingu, zacieśnianie współpracy z partnerami handlowymi...
przygotowanie form wtryskowych do produkcji, przeprowadzanie przeglądów i czyszczenia form wtryskowych, monitorowanie zużycia części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, wprowadzanie modyfikacji i usprawnień w zakresie działania form wtryskowych.
zapewnienie sprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń produkcyjnych, diagnozowanie oraz usuwanie awarii i usterek maszyn, podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapewnienia ciągłości pracy, realizowanie przeglądów technicznych i remontów maszyn i urządzeń.
opracowywanie i realizacja strategii rozwoju Contract Manufacturing, tworzenie planów sprzedaży w wymiarze rocznym i operacyjnym miesięcznym, realizacja i rozwój celów sprzedażowych: kwartalna weryfikacja wyników biznesu, poszukiwanie i rozwój portfolio klientów oraz zapewnienie...