realizacja zadań związanych z prawidłową gospodarką nieruchomościami; rejestrowanie, zarządzanie, analiza i weryfikacja danych związanych z umowami najmu; wystawianie i opracowywanie faktur, prowadzenie rejestru faktur, kosztów i przychodów; znajomość przepisów z zakresu ustawy o...
Kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej, poszukiwanie nowych, skutecznych rozwiązań; Konstruowanie narzędzi promocji; Wykonywanie pomiarów wyników działań promocyjnych oraz ocena ich efektywności; Analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży;...
odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow, odpowiedzialność za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie deklaracji rozliczeniowych dla urzędów skarbowych, ZUS, GUS, NBP itp., oraz okresowych raportów o sytuacji finansowej: bilansów, cash flow,...
zarządzanie funkcjonowaniem sklepu; realizowanie polityki firmy i wyznaczonych planów sprzedażowych; dbanie o dobry wizerunek sklepu, zgodny z obowiązującymi standardami; prowadzenie dokumentacji; nadzorowanie pracy personelu;
prawidłowe przyjmowanie i wprowadzanie dokumentów od dostawców zgodnie z procedurami firmy, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów między sklepem a centralą firmy.
odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow, odpowiedzialność za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie deklaracji rozliczeniowych dla urzędów skarbowych, ZUS, GUS, NBP itp., oraz okresowych raportów o sytuacji finansowej: bilansów, cash flow,...
zarządzanie funkcjonowaniem sklepu; realizowanie polityki firmy i wyznaczonych planów sprzedażowych; dbanie o dobry wizerunek sklepu, zgodny z obowiązującymi standardami; prowadzenie dokumentacji; nadzorowanie pracy personelu;
odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow, odpowiedzialność za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie deklaracji rozliczeniowych dla urzędów skarbowych, ZUS, GUS, NBP itp., oraz okresowych raportów o sytuacji finansowej: bilansów, cash flow,...
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych; Monitorowanie i analiza wyników sprzedaży firmy oraz dostosowanie strategii marketingowej do zmian zachodzących na rynku; Współpraca z działem sprzedaży celem wspierania aktywności sprzedażowych; Badanie...
obsługa kadrowa pracowników oraz administracja personalna- m.in. ewidencja czasu pracy, ewidencja nieobecności, naliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego i ZUS, kompletowanie dokumentów zasiłkowych, inne zadania związane z realizacją polityki personalnej, wprowadzanie usprawnień i modyfikacji.
zarządzanie funkcjonowaniem sklepu; realizowanie polityki firmy i wyznaczonych planów sprzedażowych; dbanie o dobry wizerunek sklepu, zgodny z obowiązującymi standardami; prowadzenie dokumentacji; nadzorowanie pracy personelu;