Jeżeli: posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej w segmencie B2B (IT, Software, GSM), masz wykształcenie min. średnie, doskonale znasz lokalny rynek i wiesz jak zbudować własny portfel klientów, potrafisz skutecznie i profesjonalnie prowadzić negocjacje handlowe,...
Opis stanowiska: Wykonywanie połączeń telefonicznych w celu umówienia spotkania z Klientami, bieżące wsparcie i ścisła współpraca z Regionalnymi Przedstawicielami Handlowymi, praca na wewnętrznym systemie / bazie danych CRM (Customer Relationship Management System), raportowanie swoich...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za instalowanie oraz serwisowanie urządzeń GPS. Do obowiązków Pracownika będzie należało wykonywanie zleconych instalacji urządzeń GPS oraz tworzenie dokumentacji montażu. Profil Kandydata: wykształcenie podstawowe techniczne,...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie budżetu i planu sprzedaży; przygotowywanie raportów z podejmowanych działań; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy;
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Umawianie spotkań handlowych; Weryfikowanie, oraz uzupełnianie bazy klientów; Dbanie o wizerunek firmy; Sporządzanie raportów sprzedażowych; Kontakt telefoniczny z nowymi, oraz potencjalnymi klientami; Ogólne wparcie administracyjne działu...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Umawianie spotkań handlowych; Weryfikowanie, oraz uzupełnianie bazy klientów; Dbanie o wizerunek firmy; Sporządzanie raportów sprzedażowych; Kontakt telefoniczny z nowymi, oraz potencjalnymi klientami; Ogólne wparcie administracyjne działu...
Wymiar pracy: Pełen Etat Opis stanowiska: instalacje systemów GPS w pojazdach na terenie kraju, zarządzanie podległym zespołem instalatorów systemów GPS, kontrola jakości pracy działu, odpowiedzialność za stworzenie zespołu instalatorów a terenie całego kraju, zarządzanie zasobami...
Opis stanowiska: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywne pozyskiwanie nowych klientów; realizowanie budżetu i planu sprzedaży; przygotowywanie raportów z podejmowanych działań; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy;