Opis stanowiska: księgowanie faktur zakupu, księgowanie zaliczek i delegacji, księgowanie wyciągów bankowych, analiza i monitorowanie sald rozrachunków z pracownikami, przygotowywanie zestawień do płatności, wystawianie not korygujących, sporządzanie raportów i zestawień.
Opis stanowiska: Obsługa zgłoszeń klientów, Obsługa awarii, Aktywna pomoc w licznych projektach, Współpraca z innymi zespołami, Świadczenie usług wsparcia handlowego, Uaktualnianie i zdobywanie wiedzy w zakresie obszarów oferowanych systemów i rozwiązań.
Opis stanowiska: Obsługa zgłoszeń klientów, Obsługa awarii, Aktywna pomoc w licznych projektach, Współpraca z innymi zespołami, Świadczenie usług wsparcia handlowego, Uaktualnianie i zdobywanie wiedzy w zakresie obszarów oferowanych systemów i rozwiązań,
Wymagania: minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, rozwinięte poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania, systematyczność, ale i umiejętność pracy pod presją czasu, nastawienie na realizację zadań i profesjonalny...
Opis stanowiska: sprzedaż rozwiązań teleinformatycznych i telekomunikacyjnych – sprzętu i oprogramowania do klienta biznesowego, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, udział w procesie przedsprzedaży i sprzedaży do momentu zamknięcia kontraktu, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z...