Zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń z obszaru kraju (zbieranie wymaganych danych, elementarnego wywiadu medycznego, kwalifikacja stopnia pilności); dysponowanie i koordynacja pracy ambulansów na terenie kraju; prowadzenie zbiorczej elektronicznej dokumentacji medycznej.
Obowiązki: Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązań aplikacyjnych i systemowych (rozwiązywanie problemów z działaniem aplikacji, obsługa awarii). Administracja i zarządzanie Active Directory (role, konta, uprawnienia, zmiany konfiguracji). Administrowanie i zarządzanie sieciami LAN/WAN....
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, przygotowanie wstępnych pism dla kontrahentów regionu, udzielanie informacji pracownikom oraz...
Zakres obowiązków: kontrolowanie formalno-rachunkowe dokumentów, wprowadzenie faktur i rejestracja dokumentów w systemie księgowym, wystawianie faktur sprzedaży, przygotowywanie zestawień finansowych i raportów, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów, wsparcie działu księgowego w...
Zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń z obszaru kraju (zbieranie wymaganych danych, elementarnego wywiadu medycznego, kwalifikacja stopnia pilności); dysponowanie i koordynacja pracy ambulansów na terenie kraju; prowadzenie zbiorczej elektronicznej dokumentacji medycznej.
Zakres obowiązków: obsługa Portalu Świadczeniodawcy NFZ, Systemu Zarządzania Obiegiem Informacji (SZOJI) oraz programów sprawozdawczych, rozliczanie transportów medycznych, generowanie raportów i zestawień statystycznych, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby Regionu, obsługa...
Zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń z obszaru kraju (zbieranie wymaganych danych, elementarnego wywiadu medycznego, kwalifikacja stopnia pilności); dysponowanie i koordynacja pracy ambulansów na terenie kraju; prowadzenie zbiorczej elektronicznej dokumentacji medycznej.