Nasza firma powstała w 2003 roku w oparciu o polski kapitał oraz potencjał intelektualny polskich specjalistów, techników i managerów. Od ponad 21 lat zapewniamy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania dokumentacją biznesową. Przez ten czas wdrożyliśmy systemy archiwizacji do setek firm – za każdym razem uwzględniając ich indywidualne potrzeby. Udało nam się zdobyć silną pozycję na rynku oraz zaufanie Klientów, które determinuje nas do ciągłej optymalizacji naszych usług.

Archiwalne oferty pracy

  • Archiwista

    ARCHIVIO sp. z o.o.   mazowieckie, Annopol 4a, Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    33 dni
    Realizacja zadań z zakresu porządkowania i ewidencjonowania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umowami z klientami. Tworzenie oraz aktualizacja elektronicznych spisów dokumentacji, wykorzystując dedykowane systemy archiwalne. Efektywna praca w systemach zarządzania...
  • Kierownik ds. Kluczowych Klientów

    ARCHIVIO sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1777 dni
    aktywne poszukiwanie i utrzymywanie klientów biznesowych, sprzedaż w kanale B2B usług digitalizacji i przetwarzania dokumentów, archiwizacji dokumentów papierowych i elektronicznych, prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego, przy współpracy z zespołem operacyjnym, pozyskanie i...

ARCHIVIO sp. z o.o.

ul. Annopol 4a

03-236 Warszawa