Kronospan jest wiodącym producentem wysokiej jakości materiałów drewnopochodnych. Posiada zakłady w Europie, Azji i USA. Strukturę Kronospanu cechuje krótki proces decyzyjny, globalna ekspansja i zorientowanie na osiągnięcia.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
550 dni
Twój zakres obowiązków: Zarządzanie i utrzymanie systemów automatyki przemysłowej. Diagnoza i naprawa awarii oraz przeprowadzanie konserwacji urządzeń. Optymalizacja procesów automatyki w celu poprawy efektywności i oszczędności. Planowanie i nadzór nad projektami związanymi z...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Zakres obowiązków: Realizacja zadań Służby BHP zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa; Prowadzenie szkoleń wstępnych; Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby;...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie inwestycji/robót budowlanych związanych z budownictwem przemysłowym w celu kontroli postępu robót zgodnych ze sztuką budowlaną oraz zapewnienia zgodności do założeń i specyfikacji projektu oraz standardów bezpieczeństwa (zasad BHP, PPOŻ. i ochrony...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat
554 dni
Obowiązki: Bieżący nadzór nad sprawnością techniczną maszyn i urządzeń systemów automatyki przemysłowej. Analizowanie programów PLC pod kątem diagnostyki usterek oraz implementacja modyfikacji programowych. Analizowanie przyczyn awarii i podejmowanie działań zapobiegawczych. Udział w...
Twój zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych na przydzielonym terenie w celu zwiększenia sprzedaży (przy współpracy z zagranicznymi lokalizacjami Kronospan) oraz pozyskiwania nowych klientów (kraje ościenne Polski, a także, Francja, USA, Wl. Brytania i inne). Przygotowywanie...
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie (woj. opolskie) Twój zakres obowiązków: Obsługa sprzedażowa przydzielonych klientów zgodnie z obowiązującą procedurą. Niezwłoczne wprowadzanie zleceń do systemu. Informowanie klientów o terminie realizacji zamówienia – najpóźniej w ciągu 48 godzin...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
pracownik fizyczny / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
557 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa GSZ 110/6 kV i sieci energetycznej Zakładu. Eksploatacja i obsługa Stacji transformatorowych i rozdzielczych WN, SN i nn. Eksploatacja i obsługa sieci przesyłowych, instalacji i urządzeń energetycznych i elektrycznych. Utrzymywanie w sprawności technicznej,...
Opis stanowiska: Utrzymanie sprawności technicznej maszyn, urządzeń i instalacji technicznych od strony elektrycznej. Terminowe wykonywanie napraw oraz remontów maszyn i urządzeń zgodnie z określonym zakresem, współpraca z pracownikami firmy. Usuwanie usterek i awarii w przypadku ich...
Opis stanowiska: Utrzymanie sprawności technicznej maszyn, urządzeń i instalacji technicznych od strony mechanicznej. Terminowe wykonywanie napraw oraz remontów maszyn i urządzeń zgodnie z określonym zakresem, współpraca z pracownikami firmy. Usuwanie usterek i awarii w przypadku ich...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Twój zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów, zasad BHP; Prowadzenie, kontrola i nadzór szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; Wsparcie w zadaniach dotyczących bieżących spraw związanych z przestrzeganiem zasad BHP; Opracowywaniu ocen ryzyka...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, miesięcznych budżetów oraz cenników dla obsługiwanych klientów; Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego – przyjęcie zamówienia, zorganizowanie wysyłki towaru do klienta, przygotowanie dokumentów związanych z...