Praca.pl Praca
Finanse / Bankowość, Łódź, rekrutacja online, sortowanie po trafności

Praca Finanse / Bankowość, Łódź, rekrutacja online, sortowanie po trafności

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 2

  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

    PKO Bank Polski S.A.   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  rekrutacja online
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole: telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy przychodzące i wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, przyjmujesz zlecenia od klientów, odebrane dyspozycje wykonujesz w aplikacjach bankowych, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą...
  • Negocjator Terenowy

    EUREA Sp. z o.o.   łódzkie    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Bezpośredni kontakt i negocjacje z Klientami na wybranym obszarze; Pomoc w ustalaniu indywidualnych warunków spłaty i monitorowanie płatności; Samodzielna organizacja pracy; Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy i Wierzycieli; Aktualizowanie informacji o klientach; Terminowe raportowanie do...
  •  

Praca łódzkie Finanse / Bankowość rekrutacja online najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka, ul. Słowackiego 72 A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalny kontakt z Klientem - połączenia wychodzące (praca polegająca na badaniu opinii klientów jednego z największych Banków w Polsce). Przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji celów. Dbanie o dobre relacje z Klientem. Profesjonalny kontakt z Klientem....
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.