Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Aktualne oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta - infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    7 godz.
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem (połączenia przychodzące) - obsługa...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko
    8 godz.
    Szukamy osób na infolinię przychodzącą firmy kurierskiej z językiem angielskim. Twoim zadaniem będzie odbieranie połączeń od Klientów anglojęzycznych, udzielanie im informacji zwrotnych na zadane pytania oraz zapewnienie wsparcia w tematach związanych z obsługą paczek. Jeśli chcesz...
  • Młodszy Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg, ul. Wigilijna 3/1    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat   4 000 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    10 godz.
    (połączenia w ruchu przychodzącym) Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa Klienta w ruchu przychodzącym zgodnie z najwyższymi standardami, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta w temacie odczytów, windykacji oraz rozliczeń.
  • Doradca Klienta - Telefoniczny Przedstawiciel Handlowy

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko
    11 godz.
    Co oferujemy: umowę zlecenie już od pierwszego dnia zatrudnienia, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, możliwość rozwoju zawodowego w branży motoryzacyjnej, leasing, wynajem samochodów,...
  • Młodszy Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko
    3 dni
    Czym będziesz się zajmować? Obsługą przychodzących połączeń od Klientów, udzielając im wsparcia w kwestiach związanych z branżą energetyczną. Pomaganiem w rozwiązywaniu problemów i zapewnianiem spokojnego umysłu naszym Klientom.
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online  aplikuj szybko
    3 dni
    Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
  • Inżynier Wsparcia Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Dobór urządzeń i projektowanie systemów klimatyzacyjnych. Przygotowywanie schematów i rysunków technicznych instalacji. Przygotowywanie ofert i opisów technicznych. Kompletowanie dokumentacji technicznej i odbiorowej do realizowanych projektów. Wsparcie techniczne...
  • Team Leader zespołu z doświadczeniem w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko
    10 dni
    Oczekiwania: Doświadczenie pracy z zespołem min. 10 osób; Doświadczenie w branży bankowej; Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy; Umiejętność przeprowadzania szkoleń, coachingów i retreningów; Szeroka orientacja na realizację założonych celów – sprzedażowych i jakościowych;...
Zobacz archiwalne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

8

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa