Employer Branding

Employer Branding

na Praca.pl

Razem wejdźmy na szczyt

eb@praca.pl

Skontaktuj się z nami i

poznaj ofertę Employer Branding

70%

kandydatów chętniej zaaplikuje do pracodawcy, który aktywnie zarządza swoją marką *

70%

kandydatów wysyła CV do prestiżowych pracodawców, mimo braku aktywnych ogłoszeń rekrutacyjnych *

Miesięczna liczbaużytkowników na Praca.pl

0 mln

źródło: 01.2016 Google Analytics

66%

kandydatów uważa, że będzie dłużej związanych zawodowo z pracodawcą z silną marką *

47%

kandydatów uważa, że firmy komunikujące silną markę pracodawcy bardziej dbają o swoich pracowników *

* źródło: Praca.pl "Badanie marki pracodawcy", czerwiec 2016

Wykorzystaj sprawdzone rozwiązania

Profil pracodawcy

67%

kandydatów odwiedza profil pracodawcy na Praca.pl

37%

kandydatów poszukuje informacji i opinii o pracodawcach na profilach w katalogu pracodawcy

30%

kandydatów wskazało profil pracodawcy jako 1 z 3 kluczowych miejsc do komunikowania marki pracodawcy

* źródło: Praca.pl "Badanie marki pracodawcy", czerwiec 2016

Poradnik Praca.pl

62%

czytelników Poradnika Praca.pl odwiedza stronę interesującego pracodawcy

53%

czytelników Poradnika Praca.pl znajduje pracodawcę, u którego chce pracować w przyszłości

1/3

czytelników po lekturze Poradnika Praca.pl poszukuje ofert konkretnych pracodawców
Magazyn dostępny jest zarówno w wersji drukowanej jak i elektronicznej na stronie www.praca.pl/poradnik

* źródło: ankieta "Ocena Poradnika Praca.pl 2016", Q1 2016

Targi Praca.pl

91%

uczestników docenia możliwość rozmowy z prestiżowymi pracodawcami

88%

uczestników poleci kolejną edycję znajomym

70%

uczestników uważa Targi Praca.pl za wydarzenie eksperckie
Dowiedz się więcej na www.targi.praca.pl

* źródło: badanie "Targi Praca.pl - opinia Uczestnika" kwiecień 2016

Kampanie rekrutacyjne

Umożliwiamy tworzenie indywidualnych rozwiązań odpowiadających specyficznym potrzebom pracodawcy. Stawiamy na skuteczność:

Targetowanie
- Porzuć spray and pray
Content is the king
- Treść, najsilniejsze narzędzie
Video marketing
- Najskuteczniejsza forma przekazu