Praca.pl Praca
account manager klient korporacyjny

Praca account manager klient korporacyjny

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Klientów Korporacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    rozwijanie i utrzymywanie relacji z firmami z powierzonego portfela; identyfikowanie nowych potrzeb klientów oraz przedstawianie dopasowanych rozwiązań; realizacja sprzedaży uzupełniającej i poszerzającej ofertę; prowadzenie spotkań z partnerami biznesowymi na terenie woj. mazowieckiego;...
  • Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zarządzanie oraz rozwój powierzonego portfela klientów Identyfikowanie nowych możliwości sprzedaży w ramach istniejącego portfela; Sprzedaż produktów w ramach działań upselling i cross-selling; Budowanie relacji oraz spotkania z klientami...
  •  
  • Starszy Menadżer / Starsza Menadżerka Klientów Korporacyjnych

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoja Rola Jako Starszy Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych...
  • Manager / Menadżerka Klientów Korporacyjnych

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Twoja rola Jako Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie zarządzanie istniejącym portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert...