specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Zakres Obowiązków Pomoc Key Account Managerom w codziennych kontaktach z kluczowymi klientami i koordynacji działań promocyjnych/rozliczeń. Zarządzanie procesami administracyjnymi (umowy, dekretacja faktur w SAP). Tworzenie kompleksowych raportów, analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Realizacja planów sprzedażowych w obszarze materiałów hutniczych (tonaż, marża). Obsługa klienta – mailowo, telefonicznie i podczas spotkań. Prezentowanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych. Pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie bazy kontaktów. Opieka nad...
Analiza rynku, trendów branżowych oraz działań konkurencji; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie rynków sprzedaży; Kompleksowa obsługa procesu sprzedaży B2B: od oferty, przez negocjacje, po realizację kontraktu i nadzór nad płatnościami; Doradztwo handlowe dopasowane do...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: realizowanie strategii sprzedaży, zarządzanie procesem sprzedaży w określonym regionie, nawiązywanie i budowanie relacji z Klientami, realizowanie celów sprzedażowych, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy. WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie,...
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie oraz obsługa klientów z sektora wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych. Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami oraz partnerami. Doradztwo w zakresie produktów finansowych dopasowanych do potrzeb segmentu mieszkaniowego. Udział...
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska Poszukujemy osoby na stanowisko DORADCA SKLEPU DS HANDLOWYCH, która będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klientów oraz sprzedaż produktów w naszym sklepie. Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za utrzymanie porządku i estetyki w sklepie oraz...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B rekrutacja online
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
Twoja Rola i Obowiązki Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych i zarządzanie ich portfelem. Realizacja celów sprzedażowych w pełnym portfolio produktów OZE i termomodernizacji. Profesjonalna obsługa klientów z platformy Marketplace i programów dotacyjnych. Budowanie długotrwałych...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w Polsce i Europie, sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych, prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert, budowanie i rozwijanie relacji z klientami, reprezentowanie firmy podczas spotkań i targów branżowych,...
Benefit Systems SAWarszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 3 – letnim doświadczeniem w sprzedaży / dosprzedaży i rozwoju portfela klientów biznesowych i administracji publicznej? Doskonale radzisz sobie w codziennym kontakcie z osobami decyzyjnymi oraz pracy z klientami kluczowymi? Jest Ci...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do kluczowych zadań wybranej osoby należało będzie: sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B), analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji, odpowiedzialność za „portfel” pozyskanych Klientów, zapewnienie...
specjalista (mid) pełny etat 5 000 - 12 000 zł brutto/mies. Szukamy kilku pracowników
4 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: sprzedaż usług monitoringu GPS i systemów flotowychdo klientów biznesowych; aktywne pozyskiwanie klientów B2B na terenie Wrocławia i Dolnego Śląska; prowadzenie spotkań handlowych i prezentowanie rozwiązań monitoringu pojazdów; przygotowywanie ofert handlowych i...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Od 30 lat powiększamy bazę naszych Klientów branży wyrobów stalowych w Polsce i zagranicą. Oczekujemy: bardzo dobrej znajomości języka włoskiego, mile widziana znajomość innego języka obcego.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój dzień pracy będzie składał się z: pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywania obecnych kontraktów, opracowania ofert handlowych oraz analizy opłacalności oferowanych usług, negocjowania umów handlowych, budowania relacji biznesowych z kontrahentami, nadzoru nad realizacją umów...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
Oczekujemy skutecznego zarządzania obszarami: Prowadzenie i rozwijanie sprzedaży międzynarodowej w ekosystemie marketplace. Negocjacje z Amazon Vendor i kompleksowa obsługa Seller Central. Tworzenie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach online. Nadzór nad kampaniami reklamowymi i...
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
Opis stanowiska Realizacja ambitnych planów sprzedażowych w zakresie produktów medycznych (m.in. abonamenty medyczne, usługi sportowe, platforma benefitowa) dla kluczowych klientów korporacyjnych w regionie południowym. Aktywne uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedażowej oraz...
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, Sporządzanie bilansów, deklaracji podatkowych i raportów do ZUS, Organizacja dokumentacji oraz udział w inwentaryzacji, Przygotowanie danych do audytów i kontroli, Doradztwo księgowe w zakresie finansów i podatków.
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
4 dni
Zakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań dotyczących budowy domów z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami oraz negocjacje warunków umów. Aktywna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu 5 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online
4 dni
Zakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań dotyczących budowy domów z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami oraz negocjacje warunków umów. Aktywna realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Dbanie o budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań podstawowych: kontakty z klientami w zakresie wstępnej oceny ich wymagań, inicjowania i przeprowadzania przeglądu zapytań ofertowych, udzielania odpowiedzi na zapytania ofertowe, przyjęcia wyrobu od klienta, powiadomienia klienta o gotowości wyrobu do odbioru i organizowania tego...
Zadania: Aktywne zdobywanie nowych klientów usług telekomunikacyjnych na rynku sektora administracji publicznej Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z powierzonym portfelem klientów oraz budowanie własnej bazy klientów; Realizacja założonych planów sprzedaży na wskazanym rynku;...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
5 dni
Opis stanowiska pracy Realizacja celów sprzedażowych na rynkach: Bałtycki i Południowa Europa Rozwój sieci dystrybucji – 70% utrzymanie, 30% pozyskiwanie nowych klientów Negocjacje handlowe i przygotowywanie ofert Analiza rynku, konkurencji i trendów Współpraca z marketingiem – leady,...
MAOBI GroupSprawdzona firmaWarszawa
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków Kontakt z pracownikami tymczasowymi , zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie. Budowanie pozytywnego...
menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 24 080 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Organize and manage the sales team;Set goals and monitor the achievement of sales plans;Conduct meetings;Provide training and mentorship;Motivate the team;Analyze sales performance and optimize the sales funnel in CRM;Negotiate with key clients and present the company’s services;Maintain and...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Do kluczowych zadań wybranej osoby należało będzie: sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B), analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji, przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji, odpowiedzialność za „portfel” pozyskanych Klientów, zapewnienie...
specjalista junior / mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat 7 000 - 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twoje Zadania Tworzenie i optymalizacja ofert na platformach marketplace. Zarządzanie projektami wdrożeniowymi i uruchamianie nowej sprzedaży na rynkach krajowych i zagranicznych. Analiza potencjału sprzedażowego, kosztów i efektywności nowych ofert. Monitorowanie trendów rynkowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Key Account Managerów w codziennej współpracy z kluczowymi klientami oraz bieżący kontakt w sprawie planów promocyjnych i rozliczeń. Obsługa procesów administracyjnych: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP i uzupełnianie danych raportowych....
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Efektywna sprzedaż materiałów hutniczych zgodnie z wytyczonymi planami sprzedaży (tonaż, marża) Praca z klientem poprzez kontakt mailowy, telefoniczny oraz osobisty; Przedstawienie oferty handlowej, prowadzenie negocjacji handlowych; Aktywne pozyskiwanie klientów,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 - 20 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
5 dni
Bądź głównym punktem kontaktu dla kluczowych klientów. Dbaj o silne relacje z klientami. Efektywnie dostarczaj rozwiązania spełniające cele klientów. Rozwijaj biznes z nowymi i istniejącymi klientami. Realizuj codzienne i miesięczne cele. Zarządzaj trudnymi sytuacjami i konfliktami.
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twoje zadania będą obejmować: Wzrost i zarządzanie sprzedażą zagraniczną na platformach marketplace. Prowadzenie negocjacji z Amazon Vendor i bieżąca obsługa Seller Central. Planowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej w kanałach e-commerce. Współpraca z agencją marketingową w...
Lumel S.A.Zielona Góra
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
menedżer / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych dla oprogramowania SCADA na rynku polskim i UE, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych, budowanie...
kierownik/koordynator / menedżer umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat
6 dni
Twój zakres obowiązków Rekrutacja i wdrażanie - nowych współpracowników do Twojego Zespołu sprzedaży. Wsparcie Zespołu - w realizacji codziennych działań sprzedażowych - pomagasz zamieniać cele na konkretne wyniki. Monitorowanie - umiejętność pracy z danymi i identyfikacja obszarów...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region centralny). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Twoje zadania: Dostarczanie, układanie i dbanie o porządek towarów na półkach. Przygotowywanie produktów do sprzedaży. Obsługa klientów przy stoisku i bezpośrednia sprzedaż. Sprzedaż internetowa (realizacja zamówień online). Przyjmowanie dostaw (terminowo i prawidłowo). Uczestnictwo w...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B rekrutacja online
6 dni
Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego; Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Realizacja celów sprzedażowych; Udział w szkoleniach zawodowych;
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie i rozwój sprzedaży zagranicznej na platformach marketplace; Negocjacje z Amazon Vendor oraz obsługa Seller Central; Planowanie i realizacja strategii sprzedażowej w kanałach e-commerce; Współpraca z agencją marketingową w zakresie kampanii reklamowych i promocji...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 6 500 - 20 000 zł brutto/mies. rekrutacja online Szukamy kilku pracowników
7 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i przekraczanie ustalonych dziennych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Praca mobilna w wyznaczonym terenie zgodnie z miesięcznym harmonogramem pracy; Pozyskiwanie nowych kluczowych klientów poprzez prezentację produktów wg zasad Datacol; Sprzedaż produktów, monitoring płatności, egzekwowanie płatności; Udział w szkoleniach w siedzibie firmie i w targach na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
OPIS STANOWISKA Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych. Przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług. Koordynowanie realizacji zamówień i dostaw na wszystkich etapach...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 12 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów kosmetyki profesjonalnej Onmacabim do klientów B2B (gabinet/klinika/SPA). Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji. Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów: przypomnienia i doprowadzanie rozmów do decyzji/zamówienia....
specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
9 dni
Twoja rola Jako Menadżer Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie zarządzanie istniejącym portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie optymalnych ofert...
Twoja Rola w Zespole Odpowiedzialność za rozwój i utrzymanie portfela Klientów B2B w wyznaczonym regionie. Sprzedaż produktów i usług w obszarze energii elektrycznej i gazu. Przygotowywanie indywidualnych, kompleksowych ofert handlowych. Skuteczne prowadzenie negocjacji i finalizowanie...
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Radomia i okolic, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków współpracy i nadzór nad realizacją umów, analiza rynku usług logistycznych oraz obserwacja działań...
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych. Doradztwo w wyborze odpowiednich rozwiązań. Negocjowanie i finalizowanie umów. Realizacja planów sprzedaży oraz raportowanie wyników. Współpraca z zespołami wewnętrznymi...
nawiązywanie kontaktu z firmami i prezentowanie rozwiązań z zakresu monitoringu pojazdów; organizowanie spotkań z klientami biznesowymi na terenie Dolnego Śląska; przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb flotowych oraz prowadzenie rozmów handlowych; utrzymywanie relacji z firmami...
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prezentowanie oferty i prowadzenie rozmów handlowych. Doradztwo w zakresie dopasowania rozwiązań do potrzeb klienta. Negocjowanie warunków współpracy oraz finalizacja umów. Realizacja celów sprzedażowych i raportowanie...
Account manager to jedno najważniejszych stanowisk w wielu branżach sektora handlowo-usługowego. Posada ta jest perspektywiczna, umożliwia rozwój kariery i nierzadko wiąże się z atrakcyjnymi zarobkami. Co robi account manager? Nie zawsze łatwo odpowiedzieć na to pytanie, gdyż wiele zależy od wielkości i specyfiki firmy. Ogólnie rzecz biorąc account manager to osoba, która koncentruje się na pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu długotrwałych relacji z klientami, oraz realizacji planów sprzedażowych w ramach pełnionej funkcji. Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć zatem będzie chociażby prezentowanie oferty firmy, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór nad jego realizacją. Specyfika zadań account managera zależy od tego, w jakiej branży pracuje osoba na tym stanowisku. Przykładowo, w branży samochodowej może mieć on za zadanie prezentację pojazdów znajdujących się w salonie kluczowym klientom itp. Inne dziedziny, w których zatrudniani są account managerzy, to technologie, usługi finansowe, horeca czy branża FMCG. Etaty czekają zarówno w małych firmach, jak i w międzynarodowych korporacjach.
Na rynku pracy bardzo często można natknąć się na nowe oferty pracy na stanowisko account managera, przedstawiciela handlowego, lidera zespołu sprzedaży, opiekuna klienta czy export sales managera. Zarobki i wymagania w każdym miejscu pracy będą nieco inne. Jeśli szukasz pracy jako account manager, na początek sprawdź, co będzie należeć do Twoich obowiązków, a następnie sprawdź najnowsze oferty pracy w portalu Praca.pl.
Obowiązki account managera
Account manager Warszawa czy account manager Trójmiasto – w tego typu ogłoszenia celuje bardzo wiele osób. W czasie poszukiwanie najlepszego miejsca pracy dla siebie zwróć uwagę na to, jaki zakres obowiązków podany jest w ogłoszeniu. Pracodawcy zwykle wymieniają co najmniej 3 główne obowiązki związane z oferowanym stanowiskiem. Spodziewaj się tego, że jako abbount manager będziesz odpowiedzialny za:
pozyskiwanie nowych klientów,
prezentowanie oferty i doradzanie klientom,
odczytywanie preferencji i potrzeb klientów,
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami indywidualnymi lub korporacyjnymi,
prowadzenie negocjacji z klientami,
czuwanie nad właściwą realizacją umów.
Jak zostać specjalistą account managerem?
Pracodawcy oczekują od kandydatów na stanowisko account menedżera przede wszystkim umiejętności profesjonalnego doradztwa, nawiązywania relacji biznesowych i znajomości technik sprzedażowych. W czasie rekrutacji liczy się przede wszystkim doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta, ale osoby, które dopiero zaczynają swoją pracę w tej profesji także mają szansę na szybkie znalezienie pracy. Dlaczego? Ponieważ jest to zawód, w którym odniesie sukces osoba posiadająca wachlarz umiejętności interpersonalnych, potrafiąca przekonać do siebie innych. Jeśli nie masz doświadczenia, zadbaj także o to, by w Twojej kandydaturze wyeksponowane było wykształcenie, które może pomóc Ci w pracy, w tym np. kursy branżowe i udział w konferencjach branżowych potwierdzających Twoje zainteresowanie daną dziedziną. Pracodawcy zwracają uwagę także na kompetencje cyfrowe, nieodzowne w dzisiejszej pracy account managera, a także znajomość języków obcych. Często wymagane jest także posiadanie prawa jazdy kat. B i gotowości do odbywania podróży służbowych.
Stanowisko account managera – predyspozycje zawodowe
Praca account managera wymaga zdolności do prowadzenia negocjacji, umiejętności analitycznych oraz bardzo dobrej organizacji pracy. Kandydat na to stanowisko powinien być zdolny do efektywnego zarządzania swoim czasem, umieć radzić sobie ze stresem. Trzeba pamiętać, że choć account manager musi być samodzielny, jest to także zwykle praca w zespole. Kluczowe predyspozycje do pracy account mnagera to:
Key account manager – co robi specjalista ds. kluczowych klientów?
Key account manager to wyższe stanowisko w pionach sprzedaży/obsł ugi klienta. Specjalista ten odpowiada za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami firmy, czyli tymi, którzy generują największy obrót. Zwykle są to klienci korporacyjni, a zadaniem key account managera jest dbanie o ich potrzeby, doradzanie w zakresie produktów i usług oraz negocjowanie z nimi kolejnych umów. Żeby być skutecznym w swojej pracy, na co dzień specjalista ds. kluczowych klientów musi również analizować rynek oraz działania konkurencji, aby dostosować ofertę do bieżących wymagań rynkowych i mieć pewność, że kluczowi klienci będą chętni do kontynuowania współpracy.
Strategic account manager – obowiązki
Strategic account manager to stanowisko zbliżone do posady key account managera. Specjalista ds. klientów strategicznych jest odpowiedzialny za rozwijanie relacji biznesowych z klientami mających strategiczne znaczenie dla danej firmy. Może być to np. wąska grupa znajdująca się z obszarze kluczowych klientów. Zadaniem tego pracownika jest uważna analiza potrzeb klienta strategicznego i wychodzenie na przeciw jego preferencjom. Strategic account manager przygotowuje zindywidualizowane oferty, prowadzi negocjacje i często uczestniczy w spotkaniach biznesowych. Utrzymuje stały kontakt z klientem, aby zapewnić najwyższą jakość współpracy.
Sales account manager – zakres obowiązków
Sales account manager to specjalista pracujący w dziale sprzedaży. Zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów, budowaniem długotrwałych relacji z obecnymi kontrahentami, realizacją planów jakościowych w obsłudze klienta i zarazem realizowanie celów sprzedażowych. Do jego zadań należy również przygotowywanie i prezentowanie ofert, prowadzenie rozmów handlowo-technicznych osobiście, przez telefon bądź za pomocą kanałów internetowych, a także zarządzanie bazą klientów.
Ile zarabia account manager?
Wynagrodzenie na stanowisku account managera zależy od branży, doświadczenia i umiejętności negocjacyjnych samego pracownika. Zazwyczaj account managerzy otrzymują wynagrodzenia podstawowe oraz premie i prowizje za osiągane wyniki sprzedażowe. Praca w takim systemie bywa stresująca, niemniej pozwala na osiąganie atrakcyjnych zarobków. Pracownicy mogą także liczyć na różne świadczenia i benefity, np. zniżki na produkty i usługi firmy, służbowy telefon, laptop, samochód, prywatną opiekę medyczną, karnety sportowe i inne dodatki. Jak informuje Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń, mediana płacy account managera w Polsce na średnim stanowisku to 7600 zł brutto miesięcznie. W przypadku juniora wynosi ona 5350 zł brutto miesięcznie, a seniora w zawodzie 9540 zł brutto miesięcznie.
Najnowsze oferty pracy dla account managera
Na Praca.pl znajdziesz atrakcyjne oferty pracy na różne stanowiska w handlu i opiece klienta. Żeby zawęzić wyniki wyszukiwania, podaj nazwę konkretnego stanowiska, jakie Cię interesuje, a także inne parametry, np. miasto czy rodzaj preferowanej umowy. Posada account managera dostępna jest zazwyczaj w różnych branżach i w wielu miastach w całej Polsce, zarówno na poziomie samodzielnego specjalisty, jak i młodszego specjalisty ds. klientów indywidualnych czy korporacyjnych. Aplikuj od razu!
FAQ: Praca account manager – najczęściej zadawane pytania:
Jakie są podstawowe obowiązki zawodowe account managera?
Account manager jest odpowiedzialny za budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami obecnymi, a także za pozyskiwanie nowych klientów. Jego codzienność stanowią: prezentacja oferty firmy, negocjowanie warunków kontraktów, realizowanie planów sprzedaży, a także chociażby obsługa leadów sprzedażowych i zarządzanie bazą klientów.
Gdzie można znaleźć oferty pracy na stanowisko account managera?
Aktualne oferty pracy dla account managerów są dostępne w serwisie Praca.pl. Wystarczy, że podasz nazwę stanowiska i klikniesz: Szukaj. Na Praca.pl znajdziesz także pomagające w znalezieniu pracy, takie jak Kreator CV czy Kalkulator Wynagrodzeń.