Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa zlecenie część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa zlecenie część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa zlecenie część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Working closely with other members of the AP team; Verifying data on incoming invoices; Managing workflow of documents.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Support other team members and direct manager with the basic tasks related to Travel & Expenses (daily queries through our ticketing tool, focusing on critical/high impact tickets); Contact employees who are behind on timely payment of their corporate cards;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: working with documents / contracts - copying, archiving; working with the database; preparing contracts for import to the Icertis system.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
8 dni
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca stacjonarna
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
8 dni
Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
8 dni
Who are we looking for? Talented and ambitious students Good English and FRENCH language is a must; Positive attitude and ability to work in fast-paced project environment; Focus on continuous improvement; Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks:...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca stacjonarna
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
8 dni
Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Zakres czynności: koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie; odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej; monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych; asystowanie w pracach marketingowych; organizacja wizyt gości oraz ich...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowania lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki; Analizy zagrożeń dla inwestycji; Pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych; Kontroli postępu prac na etapie realizacji inwestycji;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Opracowywanie dokumentacji projektowej (rysunki zestawieniowe oraz warsztatowe) dla nowobudowanych oraz przebudowywanych obiektów, Wykonywanie obliczeń statycznych, Tworzenie list materiałowych i dokumentów ofertowych, Współpraca z innymi oddziałami biura, Dokonywanie...
Opis stanowiska Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
praktykant/stażysta umowa o staż/praktykę 3 400 - 4 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Obecnie poszukujemy osoby na 3- miesięczny staż do Działu pozyskiwania i rozliczania funduszy unijnych. Po odbyciu stażu osoba spełniająca nasze oczekiwania może liczyć na zatrudnienie na umowę o prace i atrakcyjny system wynagradzania. Czekamy na kandydatów, którzy uzupełnią nasz...
REVERA Polska sp. z o.oWarszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Job Description: We are seeking a highly motivated and organized Office Manager/Legal secretary to join our team in Poland. The successful candidate will be responsible for managing day-to-day administrative tasks and supporting HR, Marketing, Finance functions. Responsibilities: Finance: Executing...
Celon Pharma S.A.Kazuń Nowy, ul. Marymoncka 15
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
14 dni
Opis stanowiska Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą; Obsługa skrzynki mailowej firmowej; Obsługa Gości odwiedzających firmę;...