Zadania, które dla Ciebie mamy: Aktywne poszukiwanie nowych Klientów i budowanie własnej bazy; Obsługa Klienta w zakresie sprzedaży części i akcesoriów do pojazdów; Budowanie relacji z Klientami opartych o partnerską współpracę; Raportowanie pracy w CRM i przygotowywanie ofert...
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych dla sklepu; profesjonalną i kompleksową obsługę projektów sprzedażowych obejmujących produkty i usługi wraz z monitoringiem poziomu ich realizacji; serwis przed i posprzedażny (kosztorysy,...
Jakie zadania na Ciebie czekają? realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach); realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; udzielanie informacji klientom zgodnie ze standardami firmy; reagowanie na...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
5 godz.
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
5 godz.
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca stacjonarna
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Who are we looking for? Talented and ambitious students Good English and FRENCH language is a must; Positive attitude and ability to work in fast-paced project environment; Focus on continuous improvement; Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks:...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca stacjonarna
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Zakres obowiązków: Sprzedaż cukru, mąki, oleju słonecznikowego, i t.d. - hurt Realizacja polityki handlowej na wyznaczonym terenie. Realizacja planów sprzedaży. Doradztwo i opieka nad klientami. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Dbanie o wizerunek firmy. Monitorowanie działań konkurencji.
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
pozyskiwanie nowych klientów; prezentacja oferty firmy; promocja usług i towarów firmy; negocjowanie warunków długoterminowej współpracy; uczestnictwo w wystawach tematycznych (Automotive)
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
FoundeverWarszawa, Mokotów
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals; Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 500 - 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków? Sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Realizacja wyznaczonych wskaźników KPI Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi standardami w celu budowania długotrwałych relacji z Klientami Obawiasz się czy dasz...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do Twoich zadań należeć będzie m.in: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.