Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Kamień Pomorski
Kierownik ds. Relacji z Klientem

Praca Kierownik ds. Relacji z Klientem Kamień Pomorski najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Kierownik ds. Relacji z Klientem zachodniopomorskie najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. logistyki (spedycja i transport)

    Green Basket Sp. z o. o.   Szczecin, ul. Floriana Krygiera 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem łańcucha dostaw w firmie; Aktywne nawiązywanie współpracy z nowymi przewoźnikami; Poszukiwanie klientów z ładunkami na powroty w celu minimalizowania tzw. ‘pustych przebiegów” Zarządzanie obecną flotą; Zapewnienie...
  • Zastępca Kierownika Gastronomii (K/M)

    Ibis Styles Szczecin Stare Miasto   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Będziesz wspierać kierownika działu w zapewnieniu wysokiej jakości usług świadczonych przez restaurację oraz dbanie o jak najlepsze doświadczenia gości. Będziesz nadzorował zespół, aby zapewnić serwis zgodny ze standardami marki i konceptu restauracyjnego, sprzedaż...
  • Menedżerka / Menedżer Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Szczecin    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.
    17 godz.
    Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
  • Koordynator Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Szczecin, Ul. Przyszłości 13    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie całością procesu zleceń – oferty, obsługa klienta, obsługa zamówień; Koordynacja pracy zespołu Mechaników; Współpraca serwisowa z innym działami firmy: maszyny nowe i używane, wynajem; Dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych;