Praca.pl Praca
kierownik zespolu, Informatyka / Administracja, Warszawa, sortowanie po trafności

Praca kierownik zespolu, Informatyka / Administracja, Warszawa, sortowanie po trafności

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • SAP Finance Area Lead

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    As SAP Finance Area Lead you will oversee SAP Finance team and deliver service to our client (mainly 3rd Level support, change requests and related projects). Being the primary point of contact for our customer, you will play a crucial role in building and maintaining strong relationships, ensuring...
  • Kierownik Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator
    2 dni
    Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie Twoją rolą będzie: zarządzanie środowiskiem raportowy obszaru Contact Center LUX MED, prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie głównych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe...
  •  
  • Kierownik Zespołu Finansów SAP

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i wsparcie klienta, głównie poprzez pomoc techniczną wyższego poziomu, Zarządzanie zmianami oraz projekty, Dbanie o relacje z klientem i spełnienie jego wymagań, Dbanie o jakość usług, satysfakcję klienta i długofalowe wyniki, Aktywne rozwijanie...

Praca Kierownik Zespołu mazowieckie Informatyka / Administracja najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Finansów SAP

    Praca.pl Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i wsparcie klienta, głównie poprzez pomoc techniczną wyższego poziomu, Zarządzanie zmianami oraz projekty, Dbanie o relacje z klientem i spełnienie jego wymagań, Dbanie o jakość usług, satysfakcję klienta i długofalowe wyniki, Aktywne rozwijanie...